וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה משבחים את שרון מימר: לא התגונן גם מול מול מכבי תל אביב

4.2.2019 / 7:13

המאמן גרף מחמאות רבות אחרי התיקו מול מכבי תל אביב: "עוד קצת מזל והיינו מנצחים. מקומנו בפלייאוף העליון". אחרי התקרית: גל אראל יינזף

תאמינו או לא, אבל בהפועל חיפה דווקא התאכזבו אחרי שסיימו אמש (ראשון) ב-1:1 במשחק החוץ מכבי תל אביב שמשייטת לאליפות בבטחה. האדומים גילו עליונות על המוליכה בעיקר במחצית השנייה וחשו שהיו מסוגלים להנחיל לה הפסד בכורה העונה. "טיפה יותר מזל והיינו מנצחים את המשחק. בכל מקרה הוכחנו שהמקום שלנו בפלייאוף העליון. אסור לנו לשמוט את זה", אמר אחד השחקנים.

המאמן שרון מימר, שסגר משחק 12 ברציפות ללא הפסד, קיבל שבחים על ניהול המשחק שלו ועל כך שלא בחר להתגונן מול הצהובים. כך או כך, הקבוצה תנסה לצרף שחקן התקפה נוסף עד תום חלון ההעברות בעוד יומיים. במועדון מקווים שחן עזרא יגיע, אולם בשלב זה הוא עדיין לא הגיע להסכמות כספיות עם הפועל באר שבע, ובמקביל מחזיק בהצעה ממכבי נתניה. גם אופציה של החתמת זר עדיין עומדת על הפרק.

לצד המחמאות על המשחק ושביעות הרצון מהיכולת בקבוצה התעסקו גם בתקרית עם גל אראל, שבחר לרדת לחדרי ההלבשה לאחר שלא נכנס כמחליף. אראל נקרא פעמיים לספסל במטרה להיכנס, אולם מימר בחר שלא להכניס אותו בסופו של דבר. בצוות המקצועי של הקבוצה הסבירו שבפעם הראשונה הדבר נבע מאי הבנה ומבעיית תקשורת (לטענתם, קראו לגיא חדידה ולא לאראל). בפעם השנייה אראל כבר ערך חימום והיה מוכן להחליף את חדידה שנפצע, אולם האחרון יכול היה להמשיך בסופו של דבר. בפעם השלישית אראל שוב נשלח להתחמם, אולם בסופו של דבר לירן סרדל נכנס כמחליף האחרון - מה שגרם לאראל לרדת בכעס ישירות לחדר ההלבשה. מימר התייחס למקרה ותקף את אראל שגם צפוי לשיחת נזיפה: "אמרתי לכל השחקנים - מי שלא יכול להתמודד עם תחרות, יכול לקום ולעזוב".

עוד בנושא

הכי קרוב להפסד בכורה: מכבי תל אביב סיימה ב-1:1 עם הפועל חיפה
איביץ' מודה: "לא היה המשחק הכי טוב שלנו", שרון מימר: "יכולנו לנצח"
איביץ' מכחיש מו"מ על חוזה חדש, סעיף השחרור: 350 אלף יורו בלבד

שרון מימר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
לא חשש גם ממכבי תל אביב הגדולה. שרון מימר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully