וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "לא המשחק הכי טוב שלנו", מימר: "יכולנו לנצח"

3.2.2019 / 22:40

מאמן מכבי תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ה-1:1 מול הפועל חיפה: "התוצאה משקפת". חוזז: "שיחקנו טוב והרגשנו שאנחנו יכולים לנצח"

מכבי תל אביב והפועל חיפה נפרדו הערב (ראשון) ב-1:1 במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. אנריק סבוריט כבש ראשון בדקה ה-37, אבל הצהובים הלכו אחורה ושילמו ביוקר כשגבריאל תמאש נגח למשקוף ופנימה בדקה ה-81 את שער השוויון.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
איביץ'/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "ברור שזה לא המשחק הכי טוב שלנו. היו לנו בעיות, אבל זה קורה לפעמים. התוצאה משקפת את מה שקרה על המגרש. אנחנו צריכים לעבוד כדי לשפר את מה שלא עבד היום. כל משחק חשוב עבורנו. ננסה לזהות מה היו הטעויות ולהשתפר במשחק הבא". על סגירת חלון ההעברות והאפשרות שיגיע רכש: "הכל אפשרי. נראה מה יקרה עד סוף החלון".

מאמן הפועל חיפה שרון מימר אמר: "שיחקנו נגד קבוצה שנמצאת מעל לליגה. היינו חלק ממשחק ברמה מאוד גבוהה מצד שתי הקבוצות. עם ניצול מצבים יותר טוב גם יכולנו לנצח, אבל יצאנו עם הרבה כבוד מהמשחק הזה. אנחנו צריכים להמשיך לספק משחקים טובים לאורך זמן, אנחנו עושים את זה אבל צריך להמשיך. המטרה היא קודם כל להשיג את המקום בפלייאוף העליון".

מתן חוזז, שפגש את הקבוצה לה הוא שייך, הוסיף: "יכולנו לנצח היום, שיחקנו טוב. היה משחק יחסית שקול, אבל הרגשנו שאנחנו יכולים לנצח. לא ניסיתי להוכיח, באתי לשחק כמו שאני משחק בכל משחק. אני מעריך ומכבד מאוד את מכבי תל אביב, גדלתי שם, אני מכבד את כולם. כרגע אני בהפועל חיפה ומתרכז בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully