וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס תירץ את ההפסד לחולון, דן שמיר הילל את הכוכב הגדול שלו

4.2.2019 / 0:15

מאמן מכבי ת"א: "שיחקנו 4 משחקים בשבוע, ווילבקין וקיין היו חסרים". שמיר: "וולדן הוא אחד השחקנים האהובים עליי בקריירה"

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב. דני מרון
הפסד שני רצוף לראשונה בקדנציה שלו. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב נחלה הערב (ראשון) הפסד שני ברציפות כשנכנעה 100:95 בחוץ מול הפועל חולון המצוינת, שנהנתה מערב שיא של שני הזרים שלה דקואן ג'ונס וקורי וולדן. הקבוצה של ספרופולוס הגיעה למשחק הזה אחרי המפלה מול באסקוניה ביורוליג וללא סקוטי ווילבקין החולה, והפסידה למרות שהובילה בפער דו ספרתי ברבע הראשון וגם הצליחה לחזור מפיגור גדול ליתרון ברבע הרביעי.

דן שמיר הפועל חולון. דני מרון
ניצחון גדול של הקבוצה שלו. דן שמיר/דני מרון

יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: "למשחק היום היה שני מומנטומים, איבדנו את הריכוז ברבע השני ואפשרנו לחולון לקלוע לייאפים קלים. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, להיות מרוכזים יותר ברבע השני, ולשחק חכם יותר בסוף המשחק".

המאמן התייחס לשחקנים החסרים: "אנחנו חסרים את דיאנדרה (קיין) וסקוטי (ווילבקין), שני שחקנים שהם בחמישייה. אני לא מחפש תירוצים, אני מאמין שכל השחקנים שלנו יכולים לשחק הגנה טובה. אנחנו צריכים לשחק הגנה אגרסיבית יותר, זה לא קל לשחק חמישה משחקים בעשרה ימים, ולשחק הגנה טובה עם אנרגיות. זה החיים שלנו, וככה אנחנו צריכים לעשות".

"אני מאמין שהסגל הזה הוא סגל נלחם, וברגע שבאתי לכאן אמרתי שעם השחקנים האלה אנחנו יכולים להגיע לפלייאוף ושינינו דברים על המגרש. אחרי חודש ינואר טוב, שיחקנו בשבוע ארבעה משחקים, העייפות מחריפה אחרי כל משחק וההכנה המנטאלית לא פשוטה, זה לא קל. אנחנו קבוצה מנצחת וצריכים לשחק כדי לנצח בכל משחק. עד ליום חמישי יש לנו יומיים של אימונים, נהיה מוכנים להלחם נגד אולימפיאקוס. עם הסגל הקיים שיש לנו אנחנו יכולים לעשות את הפלייאוף".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 95:100

לכתבה המלאה
גיא פניני הפועל חולון. דני מרון
עוד ניצחון מתוק מול האקסית. גיא פניני/דני מרון

דן שמיר אמר: "הפועל חולון עברה מסע מאוד מעניין והתרגלנו לשחק את המשחקים האלה נגד מכבי מהמקום הראשון או השני בטבלה וזה תמיד קרבות צמרת גדולים, זה כיף להיות חלק מזה. אי אפשר לבוא למשחק כזה, ולחשוב על דברים אחרים, במיוחד כשהתפתח משחק שאנחנו יכולים לנצח".

על קורי וולדן המצטיין במשחק: "כיף לי לדבר על קורי כי הוא שחקן מיוחד, אמרתי לכולם פה בתקופות הלא טובות שלו שהוא אחד השחקנים הכי אהובים עליי בקריירה. לא פוגשים אנשים כאלה, אנשים שמשחקים עם הלב ובשביל הקבוצה. חלק מזה שהוא התקשה זה גם בגלל שהוא בן אדם כל כך טוב, הוא שחקן ממש טוב, הוא מראה את זה העונה פעם אחרי פעם, אני שמח שהוא מרגיש נוח פה ומראה את מה שהוא יודע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully