וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון ניצחה את מכבי תל אביב 95:100

הקבוצה של דן שמיר נחלצה מפיגור דו ספרתי ברבע הראשון והכניעה את האלופה עם משחק גדול של קורי וולדן (26) ודקואן ג'ונס (22). 18 של פארגו לא הספיקו לצהובים, שנחלו הפסד שני רצוף אחרי המפלה בוויטוריה

ONE

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל נמשכו היום (ראשון), כאשר במוקד עמד הקרב ישיר על המקום הראשון שבו ניצחה הפועל חולון את מכבי תל אביב 95:100. עירוני נס ציונה ניצחה בקרב קשה את הפועל אילת 80:82

קורי וולדן הפועל חולון. דני מרון
MVP. קורי וולדן/דני מרון

הפועל חולון - מכבי תל אביב 95:100

רגע לפני המשחק החשוב שלה בליגת האלופות מול נאנטר, הפועל חולון קיבלה זריקה מוראלית כשהוכיחה שוב בפעם המי יודע כמה עד כמה האולם שלה הוא ביתי, והכניעה את האלופה בתום קרב קשה ומרתק שכלל שני מהפכים גדולים. האורחים השתוללו עם מבול שלשות ברבע הראשון (שלוש של פארגו) ועלו ליתרון דו ספרתי. אולם, הפעם לחולון היה את קורי וולדן שחזר לחמישייה והיה בשיאו כשהוא מוביל מהפך עם רבע שני פסיכי של 16:35. מכאן ואילך זה היה משחק של חתול ועכבר שבו העכבר (מכבי תל אביב) חזר מפיגור עד ליתרון ברבע הרביעי, אבל וולדן וג'ונס דאגו להשאיר את הניצחון בבית.

קורי וולדן רשם משחק פנטסטי של 26 נקודות ו-5 אסיסטים. דקואן ג'ונס הוסיף 22 מהספסל וגיא פניני הוסיף 15 לחולונייה. מנגד, ג'רמי פארגו קלע 18 למכבי, 11 מתוכן ברבע הראשון. אנג'לו קלויארו הוסיף 16 ומייקל רול 14. אבל הקבוצה של ספרופולוס, שספגה מפלה גדולה בוויטוריה ביום חמישי, נכנעה בסופו של דבר במשחק שבו היא חסרה את כוכבה סקוטי ווילבקין החולה. חולון מצידה טיפסה זמנית למקום הראשון.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
גיא פניני הפועל חולון. דני מרון
עוד ניצחון מתוק מול האקסית. גיא פניני/דני מרון

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 26, דקואן ג'ונס 22, גיא פניני 15 ו-7 ריבאונדים, דריון אטקינס 14, טי ג'יי קליין 8, שון ג'ונס וסקוטי ריינולדס 6, עמית שמחון 3.

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 18, אנג'לו קלויארו 16, מייקל רול 14, טאריק בלאק וג'ון דיברתולומאו 13, יובל זוסמן 9, ג'ייק כהן 7, ג'וני אובריאנט 5.

ג'רמי פארגו מכבי תל אביב. דני מרון
11 נקודות ושלוש שלשות ברבע הראשון. ג'רמי פארגו/דני מרון
seperator

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה את המשחק הזה טוב יותר ועלתה ל-10:15 אחרי חמש דקות בזכות שני שחקנים. טאריק בלאק חגג בצבע וקלע את כל שבע הנקודות הראשונות של קבוצתו. וולדן וג'ונס שמרו את חולוניה בתמונה, עד שג'רמי פארגו תפר שתי שלשות רצופות וגרם לדן שמיר לקחת פסק זמן. אבל זה לא עזר לשמיר. פארגו תפר עוד שלשה וקלויארו הוסיף עוד אחת כדי להשלים ריצת 1:12. חולון נתקעה לגמרי ומכבי ניצלה את זה כדי לעלות ליתרון 11:23. דריון אטקינס עצר את הריצה עם שלשה משלו, אבל זוסמן קלע ממש עם הבאזר וקבע: 16:27 לאורחים בתום הרבע הראשון.

הרבע השני עמד בסימן ניסיון הקאמבק של הפועל חולון שיצאה לריצת 0:9 וחזרה לפיגור של 35:30 בלבד כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע. מי שקטע את הריצה היה אנג'לו קלויארו שתפר שלשה שלישית במשחק והחזיר את האורחים ליתרון שמונה. אבל זה לא הבהיל את חולון, או יותר נכון את דקואן ג'ונס שתפר סל ואחרי זה תפר שלשה וגם סחט עבירה כדי להשלים ריצת 6:20 ולקבוע שוויון 41. מכבי תל אביב איבדה את הראש ודקואן ג'ונס השלים תשע נקודות רצופות כדי להעניק יתרון ראשון לחולון מאז הרבע הראשון וקורי וולדן קבע: 43:51 לחולון במחצית ו-16:35 משוגע ברבע הזה.

דקואן ג'ונס הפועל חולון. דני מרון
הוביל את הקאמבק. דקואן ג'ונס/דני מרון

היתרון של חולון רק גדל ברבע השלישי. דריון אטקינס תפר שלשה שנייה ודקוואן ג'ונס קבע יתרון דו ספרתי מהקו אחרי עבירה של בלאק, שהחזיר את מכבי למשחק עם שני סלים ראשונים מאז 7 הנקודות המוקדמות שלו. אלא שבלאק יצא בעבירה רביעית וחולון ניצלה את זה כשדי לברוח שוב ליתרון דו ספרתי עם נקודות של שון ג'ונס ודקואן ג'ונס הנהדר שהעלה את מאזנו האישי ל-16 נקודות. אבל מכבי לא ויתרה. רול וזוסמן תפרו שלשות וקבעו: 67:73 בלבד לחולון בסוף הרבע השלישי.

מכבי תל אביב התקרבה עוד קצת ברבע הרביעי בזכות התעוררות של ג'וני אובריאנט שקלע סל וסחט עבירה וצימק את הפיגור של האורחים לשלוש נקודות בלבד. חולון נתקעה, ג'ונס החטיא עוד שלשה, אבל למזלו קלויארו החטיא שלשה חופשית לגמרי מהצד השני וקורי וולדן קבע 79:84 עם שתי נקודות מהקו. אבל מכבי לא ויתרה על המשחק. דיברתולומאו קלע פעמיים מהקו, פניני זרק שלשה לא לעניין וטאריק בלאק העניש עם סל שקבע: 83:84 בלבד לחולון. יובל זוסמן השלים ריצת 0:6 והחזיר את היתרון למכבי, אבל דקואן ג'ונס הגיב מיד עם שלשה שקבעה 85:87 לחולון. פארגו החטיא מנגד וקורי וולדן העניש עם חדירה וסל כולל סחיטת עבירה חמישית מטאריק בלאק. הצהובים יצאו להתקפה קריטית כשנותרו שתי דקות לסיום וקלויארו עשה מהלך של סל ועבירה, אבל ג'ונס קלע עוד שלשה משוגעת וקבע 88:93 לחולון. מכבי עוד ניסתה לחזור עם קלויארו, אבל אטקינס קלע ארבע נקודות רצופות ובסיום: 95:100 להפועל חולון.

עמית שמחון חוגג הפועל חולון. דני מרון
עמית שמחון חוגג/דני מרון

עירוני נס ציונה - הפועל אילת 80:82

הפועל אילת התבשרה לפני המשחק הזה שהיא תיאלץ להסתדר ללא אלייז'ה בראיינט ולנזל סמית'. הראשון סבל מכאבים בברך והשני התלונן על כאבים בבטן ונגרע ברגע האחרון מהסגל של דרוקר. גם ללא שניים מהזרים הבולטים שלה, הקבוצה הדרומית הצליחה למתוח את נס ציונה ולחזור לפיגור 2 עם כדור ביד בזכות ריצת 0:7. אלא שדווקא אז, כשנותרו 5 שניות לסיום המשחק, אילת איבדה כדור חוץ ואפילו לא השכילה לבצע עבירה ונס ציונה שרדה עם הניצחון. גארי בראון רמירס היה האיש של נס ציונה עם 18 נקודות והוא חיפה על משחק עגום במיוחד של דקואן קוק שהחטיא את כל שמונה הניסיונות שלו מחוץ לקשת וסיים עם חמש נקודות בלבד. אלישי כדיר היה מצוין עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים מהספסל. רפי מנקו (17) ואבי בן שימול (16 ו-7 אסיסטים) התעלו אצל האורחים, שכמעט הפתיעו אבל הסגל הקצר הכריע אותם.

קלעו לנס ציונה: גארי בראון 18, כריס דאו 15, אלישי כדיר 14 ו-8 ריבאונדים, טל דן 12, טאליב זאנה 11 ו-9 ריבאונדים, גולן גוט 6, דקואן קוק 5 (0 מ-8 מחוץ לקשת), עודד ברנדווין 1.

קלעו לאילת: רפי מנקו 17, אבי בן שימול 16 ו-7 אסיסטים, פרדריק בורדיון 12, עידן זלמנסון 11, פי ג'יי טוקוטו 9 ו-11 ריבאונדים, סולימן בריימו 9, דייויד כהן 4, יהונתן שולדברנד 1

seperator

למרות הסגל החסר שלה, דווקא הפועל אילת פתחה את המשחק הזה טוב יותר כשהיא נעזרת ביכולת טובה של פרדריק בורדיון ושל הישראלים אבי בן שימול ועידן זלמנסון. מנגד, נס ציונה החטיאה את כל שבעת הניסיונות שלה מחוץ לקשת והרבע הראשון הסתיים ביתרון לאילתים: 16:21. ברבע השני הצליחו המארחים ליטול את ההובלה בעיקר בזכות שני שחקנים: אלישי כדיר וכריס דאו, שהתחיל לקלוע מבחוץ וליי אפ שלו קבע 37:39 לנס ציונה כשנותרו שלוש דקות לסיום הרבע. אבל אילת לא ויתרה. חמש נקודות רצופות של אבי בן שימול, שצלף שלשה גדולה, החזירו את היתרון לאילת. טאליב זאנה קלע מהקו ובהפסקה: 43:44 לאילת.

ברבע השלישי הגיעה מיני בריחה של המארחים, שעלו ליתרון של 48:55 בזכות התעוררות של גארי בראון רמירס וטל דן שהיה מצוין וחגג בצבע 12 נקודות. המארחים כבר הצליחו להוביל ביתרון דו ספרתי, אבל אילת סגרה את הרבע השלישי עם מיני ריצה ושלשה של בורדיון קבעה 60:66 בלבד למארחים. אילת קיוותה להמשיך לקזז את הפיגור ואולי להפוך ברבע הרביעי, אבל גארי בראון רמירס סחט עבירות, קלע מהקו וגם מבחוץ וסידר לקבוצתו יתרון 73:82 כשנותרו שלוש דקות לסיום המשחק. מכאן אילת רצה ל-0:5 עם שלשה של מנקו שהפיחה תקווה קלושה אך השעון הורה על דקה ו-28 שניות לסיום המשחק. טל דן איבד כדור ואבי בן שימול קבע 80:82 בלבד למארחים. נס ציונה יצאה להתקפה גורלית אך סיימה אותה אפילו בלי מצב זריקה ואילת קיבלה הזדמנות לכפות הארכה או אפילו לנצח כשנותרו חמש שניות לסיום המשחק. אולם, אילת כשלה בהוצאת כדור פשוט ואפילו לא היתה חכמה מספיק כדי לבצע עבירה ובסיום: 80:82 דחוק לנס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully