וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו הודה שכבש שער עם היד, גווארדיולה מפעיל לחץ על ליברפול

גיבור השלושער של מנצ'סטר סיטי ב-1:3 על ארסנל דיבר על השער השלישי. מאמנו: "הפער יכול היה להיות 7 נקודות ועכשיו זה רק 2"

וידאו: רויטרס

מנצ'סטר סיטי ניצחה אתמול (ראשון) 1:3 את ארסנל בזכות שלושער של סרחיו אגוארו (1, 44 ו-61 בעזרת היד) והקטינה את הפער מליברפול המוליכה לשתי נקודות כשלאדומים יש עוד משחק חסר הערב מול ווסטהאם בחוץ. לורן קוסיילני איזן זמנית בדקה ה-10.

כוכב הניצחון סרחיו אגוארו אמר אחרי המשחק: "זה ניצחון חשוב. במשחק הקודם כבשתי בשלב מוקדם והפסדנו, אז אני שמח שהיום הצלחנו גם לנצח". על השער השלישי, אותו כבש בעזרת היד, אמר הארגנטינאי: "אני חושב שזה פגע בחזה שלי אבל עכשיו ראיתי בטלוויזיה שהייתה נגיעת יד". פרננדיניו אמר: "הצלחנו לחזור למסלול, לשחק כדורגל טוב. שיחקנו כדי לנצח מהרגע הראשון, הצלחנו לכבוש שער מוקדם והגיע לנו לנצח".

מאמנו, פפ גווארדיולה: "אני מבין שיש לחץ ויש לחץ לנצח. אחרי המשחק נגד ניוקאסל ליברפול הייתה עם פוטנציאל להגדיל את הפער לשבע נקודות ועכשיו זה רק שתיים. כמובן שליברפול עדיין צריכה לשחק ויש לה קבוצה איכותית מאוד, אבל גם ווסטהאם קבוצה טובה מאוד. עכשיו אנחנו צריכים כבר להתחיל לחשוב על אברטון ואחר כך על צ'לסי". על השלושער של אגוארו אמר גווארדיולה: "הוא נולד עם הכישרון הזה וימות עם הכישרון הזה".

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מתוודה. אגוארו/רויטרס

שוער ארסנל ברנד לנו אמר: "הייתה הפתיחה הכי גרועה שיכולה להיות בשבילנו, אבל התגובה של הקבוצה הייתה טובה מאוד. הבעיה שלאחר מכן ספגנו בזמן הכי גרוע שיש, לפני המחצית. יש לפנינו עד משחקים גדולים ואני חושב שאנחנו צריכים להתחיל לנצח גם בחוץ, כי בבית אנחנו משחקים טוב מאוד. אנחנו מנצחים הרבה בבית, אבל אני חושב שכדי לסיים בין ארבע הראשונות אנחנו צריכים לנצח בחוץ".

מאמן ארסנל אונאי אמרי: "הם היו עדיפים עלינו במשך 90 דקות. הם שמרו על אותה רמה במשך 90 דקות והרמה שלנו ירדה במחצית השנייה. המטרה שלנו עכשיו היא רק המשחק הבא, להמשיך לעבוד ולהשתפר ולחשוב איך אנחנו יכולים להשתפר". על הסיכוי להתברג בין ארבע הראשונות בטבלה אמר הספרדי: "אחרי הפסד 3:1 קשה לדבר על זה, אבל אנחנו נזדקק להרבה עזרה. בשבוע שעבר ניצחנו והיינו ביחד עם צ'לסי במקום הרביעי, היום הפסדנו ואיבדנו את העמדה הזו. ההבדל בין מנצ'סטר סיטי לבינינו היא כמו התוצאה הזו. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ארסנל וצימקה את הפער בצמרת לשתי נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully