וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הפסידה לראשונה העונה בליגה - 2:1 בליון

כמו בעונה שעברה, המוליכה שוב מעדה באצטדיונה של המדורגת שלישית. די מריה (7) כבש ראשון, אבל דמבלה (33) ופקיר (49 בפנדל) הפכו

וידאו: רויטרס

בניגוד יובנטוס, פאוק סלוניקי, רד בול זלצבורג וגם מכבי תל אביב, פריס סן ז'רמן כבר לא יכולה להתגאות במאזן נקי מהפסדים. המוליכה הצרפתית, שלא הפסידה ב-20 משחקי הליגה שלה עד כה, איבדה יתרון באצטדיונה של ליון והפסידה 2:1 למדורגת שלישית. אגב, גם הפסד החוץ הקודם של פ.ס.ז' היה 2:1 בליון, בינואר אשתקד.

מוסא דמבלה שחקן ליון חוגג. רויטרס
ניצל יציאה רעה של אלפונס אראולה. מוסא דמבלה חוגג/רויטרס

תומאס טוכל בחר להציב בשער את אלפונס אראולה ועלה עם שלושה בלמים, כשאנחל די מריה שיחק מאחורי אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה, וגם כבש בדקה השביעית אחרי חטיפת כדור ובישול של יוליאן דראקסלר. ליון הגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ולא ויתרה. בדקה ה-33 הגביה המגן לאו דובואה מצד ימין ומוסא דמבלה הקדים את אראולה שיצא רע ונגח פנימה.

המהפך הושלם בדקה ה-49, לאחר שאותו דמבלה הופל ברחבה על ידי טיאגו סילבה ואפשר לקפטן נביל פקיר לדייק מהנקודה הלבנה. אנתוני לופס מנע מאמבפה להשוות בחלוף שתי דקות ושמר על התוצאה עד לסיום. תשעה ימים לפני המשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד, ולפ.ס.ז' יש הפסד ראשון ולא מעט כאבי ראש.

נים - מונפלייה 1:1
לנים: לואיק לאנדרה (2). למונפלייה: אנדי דלור (73)

עוד באותו נושא

אחרי 13 ימים: נמצא המטוס המרוסק של אמיליאנו סאלה

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן מחמיץ מול אנתוני לופס שוער ליון. רויטרס
השוויון נמנע. קיליאן אמבפה מול אנתוני לופס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully