וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 13 ימים: נמצא המטוס המרוסק של אמיליאנו סאלה

מסע החיפוש הגיע לסיומו עם מציאת כלי הטייס: משפחתו של החלוץ הארגנטינאי, שיזמה חיפוש נוסף וקיוותה לנס, קיבלה את ההודעה

וידאו: רויטרס

13 ימים אחרי התרסקות מטוס הפייפר עליו היה אמיליאנו סאלה בדרכו לקרדיף, צוות החיפוש הודיע הערב (ראשון) כי כלי הטיס נמצא ובכך אבדו גם הסיכויים הקלושים להימצאותו של הכדורגלן בחיים. משפחתו של החלוץ הארגנטינאי קיבלה את ההודעה וכך גם משפחתו של הטייס דייויד איבוטסון, כאשר החיפוש שנחלק בין הצוות שחקר את התאונה לבין צוות פרטי שעבד בשם משפחת סאלה, אמור היה להסתיים ביום שלישי.

את המטוס ההרוס מצא צוות החיפוש הפרטי בראשותו של דייויד מירנס, שצייץ: "שלד המטוס שנשא את אמיליאנו סאלה והטייס דייויד איבוטסון אותר מוקדם יותר הבוקר. המשפחות קיבלו את ההודעה מהמשטרה והודעה רשמית תימסר מחר. המחשבות שלנו כעת עם המשפחות והחברים של אמיליאנו ודייויד".

אוהדי נאנט במחווה לשחקן הנעדר אמיליאנו סאלה. רויטרס
התקווה נגוזה. אמיליאנו סאלה/רויטרס

סאלה בן ה-28, כבש 12 שערי ליגה במדי נאנט העונה ו-42 בסך הכול ונחשב לאחד החלוצים המובילים בליגה הצרפתית. הוא רשם לפני כן קדנציות בקון וגדל בקבוצת הנוער של בורדו, במדיה התפתח כשחקן והפך לכוכב בשנתיים האחרונות. לפני כשבועיים הפך לשחקן היקר בתולדות קרדיף אחרי ששולם עליו סכום שיא של 18 מיליון ליש"ט, אולם כשהמריא כדי לנחות בקבוצתו החדשה, התרחש האסון שהיכה את כל עולם הכדורגל תדהמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully