וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני באנגליה: הלחץ עובר לליברפול, יורגן קלופ יודע איך להתמודד איתו

מנצ'סטר סיטי צימקה את הפער לשתי נקודות, המוליכה תנסה לברוח שוב כשתתארח אצל ווסטהאם (ב', 22:00, ספ' 2). קלופ: "יהיו עצבים, אסור לנו להגדיל אותם"

עריכת וידאו: מתן חדד

הניצחון הביתי של מנצ'סטר סיטי 1:3 על ארסנל העביר את הלחץ למוליכת הפרמיירליג ליברפול, שתחתום את המחזור ה-25 מחר (שני, 22:00, ספורט 2) במשחק חוץ מול ווסטהאם עמוסת הפצועים. המייטי רדס כבשו רביעיות בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות וינסו להגדיל את הפער בפסגה בחזרה לחמש נקודות.

ג'יימס מילנר יחזור לסגל של יורגן קלופ אחרי שנעדר בגלל הרחקה מה-1:1 אצל לסטר סיטי, והוא צפוי לפתוח כמגן ימני לאור העובדה שטרנט אלכסנדר ארנולד וג'ו גומז עדיין לא כשירים. גם הבלם דיאן לוברן ימשיך להיעדר בגלל הפציעה בשריר הירך האחורי.

המאמן הגרמני התייחס ללחץ המופעל על המוליכה שצריכה לשחק אחרונה: "הכלי שלנו כדי לפתור את זה הוא הכדורגל, זה הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות. כן, יש לחץ, היה לחץ גם בעונה שעברה כששיחקנו אצל מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות, והתמודדנו עם זה היטב. האם יהיו רגעי עצבים? בטח, אין ספק, אבל אסור לנו להגדיל אותם. המועדון הזה לא לקח אליפות כבר 29 שנים, אנשים כמהים לזה. אנחנו לא יכולים לשבת בנחת כמו מנצ'סטר סיטי, שאני לא יודע כמה אליפויות הם כבר לקחו בחמש-שש שנים האחרונות".

ג'יימס מילנר שחקן ליברפול עם יורגן קלופ. רויטרס
ישחק כמגן ימני. ג'יימס מילנר עם יורגן קלופ/רויטרס

המארחת מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, ביניהם רביעייה משפילה שקיבלה מווימבלדון בגביע, ומקווה שמרקו ארנאוטוביץ' יהיה כשיר אחרי שנפגע בהפסד מול וולבס, בו הפטישים לא בעטו אפילו פעם אחת למסגרת. לוקאש פביאנסקי וארון קרסוול צפויים להיות כשירים, אבל סמיר נאסרי יחסר בגלל פציעה, כמו מנואל לאנסיני, ג'ק ווילשר, אנדריי ירמולנקו וקרלוס סאנצ'ס שפצועים כבר תקופה ארוכה.

מנואל פלגריני, שהפסיד בכל שלושת המפגשים הקודמים שלו עם יורגן קלופ בפרמיירליג ונוצח על ידי ליברפול חמש פעמים (יותר מכל יריבה אחרת), מצפה לראות שיפור מההגנה שלו מול ההתקפה הקטלנית של ליברפול. הבלם עיסא דיופ אמר: "ליברפול זה המבחן הכי גדול בכדורגל האנגלי. יהיה קשה לעצור את מוחמד סלאח, אבל זה לא בלתי אפשרי. אצלנו בבית, עם האוהדים מאחורינו, אנחנו יכולים לנצח".

עוד באותו נושא

מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ארסנל וצימקה את הפער בצמרת לשתי נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully