וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת שלג כבד: אוגסבורג ניצחה 0:3 את מיינץ, תיקו דרמטי לשטוטגרט

פינבוגאסון בש פעמיים מהנקודה הלבנה (8 ו-34), השלים שלושער (54) וסידר לקבוצה שלו ניצחון קריטי במאבקי התחתית. פרייבורג השוותה בתוספת הזמן וחילצה 2:2 בשטוטגרט

אלפרד פינבוגאסון שחקן אוגסבורג. GettyImages
פינבוגאסון חוגג/GettyImages

המחזור ה-20 והדרמטי של הבונדסליגה יינעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה אוגסבורג להשיג 0:3 קריטי מול מיינץ, שהגדיל את הפער שלה מאזור הסכנה לארבע נקודות באופן זמני. בהמשך שטוטגרט סיימה ב-2:2 דרמטי עם פרייבורג בקרב תחתית חשוב.

אוגסבורג - מיינץ 0:3

תחת שלג כבד הצליחה הקבוצה המקומית להשיג ניצחון קריטי ששיפר את מאזנה ל-18 נקודות והעניק לה מעט אוויר לנשימה במאבקי התחתית החמים. אם יש מישהו ששלג כבד לא אמור להפריע לו כמובן שזה אלפרד פינבוגאסון. האיסלנדי הנהדר כבש שלושער (8 בפנדל, 34 בפנדל ו-54), שיפר את מאזנו העונה ל-10 כיבושים למרות שהיה פצוע בתחילת העונה וסידר לאוגסבורג ניצחון יקר. זה היה השלושער הרביעי של פינבוגאסון בבונדסליגה כשרק שלושה שחקנים פעילים כבשו יותר פעמים שלושער ממנו: מריו גומז (12), רוברט לבנדובסקי (8) וקלאודיו פיסארו (6).

שטוטגרט - פרייבורג 2:2

אחרי ארבעה הפסדים רצופים וכשהיא רחוקה שמונה נקודות מחוף מבטחים, שטוטגרט הגיעה למשחק הזה בידיעה שרק ניצחון בא בחשבון, אך נקלעה לפיגור כבר בדקה הרביעית משער של יאניק הברר בבעיטה שטוחה לפינה. היתרון הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-75 שבה אמיליאנו אינסואה השווה ובדקה ה-83 דניאל דיבאדי הפך עם בעיטה מדוייקת לפינה. גמור? ממש לא. מריו גומז המחליף הורחק בשני צהובים בתוך חמש דקות ועמוק בתוספת הזמן פלוריאן נידרלצ'ר השווה עם בעיטה מקרוב אחרי התקפה סבלנית ומתואמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully