וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון דרמטי לראשון לציון, הפועל רמת גן עלתה למקום השמיני

שער של איציק שולמייסטר (88) סידר לכתומים 0:1 על רמלה, למרות הרחקה של דולב בלולו (45). האורדונים גברו 0:2 על מרמורק האחרונה, 0:1 לרמת השרון בנס ציונה

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הגיע לסיומו עם שלושה משחקים שנערכו במקביל. הפועל ראשון לציון, עם גיל יצחק בהרכב, ניצחה 0:1 דרמטי את בית"ר תל אביב רמלה. הפועל ניר רמת השרון השיגה 0:1 מתוק בנס ציונה והפועל רמת גן עלתה למקום השמיני עם 0:2 בחוץ על איכסל.

בני לוד, המדורגת לפני אחרונה כרגע, החזירה לתפקיד המאמן את ערן קוליק בן ה-73, שהצליח להשאיר אותה בליגה בעונת 2006/07 ובקדנציה נוספת ב-2007/08. הוא חזר בפעם השלישית ב-2008/09 ועזב לאחר תקופה קצרה, וכעת ינסה לעמוד במשימה גם בקדנציה הרביעית. קוליק לא אימן מאז הגיע עם הפועל ניר רמת השרון לחצי גמר גביע המדינה לפני תשע שנים.

איציק שולמייסטר הפועל ראשון לציון, סער בנבנישתי קטמון. מגד גוזני
שער ניצחון דרמטי. איציק שולמייסטר/מגד גוזני

הפועל ראשון לציון - בית"ר תל אביב רמלה 0:1

אחרי הודעתו של איל ברקוביץ' כי לא ישתף יותר את גיל יצחק, מלך שערי הליגה הלאומית שסיכם על מעבר למכבי חיפה בקיץ, הבעלים הגיע לסיכום עם החלוץ והוא פתח כרגיל. הפעם יצחק לא מצא את הרשת, אבל איציק שולמייסטר העניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-88 אחרי פריצה סוחפת מהחצי שהסתיימה רק ברשת. ראשון ניצחה למרות שדולב בלולו הורחק על סף המחצית בצהוב שני והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים מחצית שלמה. רמלה פספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי בעקבות ההפסד הזה. המארחת התרחקה מהתחתית.

עוד באותו נושא

הפועל קטמון במקום השני על חשבון הפועל כפר סבא, שהפסידה בבית לאשקלון

לכתבה המלאה

סקציה נס ציונה - הפועל ניר רמת השרון 1:0

למרות חמישה הפסדים בשישה משחקים, הסקציה הגיעה למשחק הזה כשהיא במרחק של שלוש נקודות מהפועל קטמון השנייה. אולם, במקום לחזור למסלול הניצחונות, הקבוצה מהשפלה נחלה עוד הפסד ביתי ולא מול אחת הקבוצות החזקות בליגה. בר ירוחם היה זה שהכריע את המשחק (77) עם בעיטה מקרוב אחרי עבודת הכנה יפה של גיא שטח מצד שמאל. הניצחון הזה הרחיק את האורחים עד כדי תשע נקודות מהקו האדום, נס ציונה כנראה תעביר עוד עונה בלאומית.

מאמן בני סכנין, בני בן זקן. ברני ארדוב
הוביל את הפועל רמת גן למקום השמיני. בני בן זקן/ברני ארדוב

הפועל מרמורק - הפועל רמת גן 2:0

הרחובותים החליפו חצי סגל במהלך חודש ינואר ועם המאמן הרביעי שלהם אסי דומב גם ניצחו בשלושה מארבעת המחזורים האחרונים. הם קיבלו הזדמנות היום לצאת מהמקום האחרון עם ניצחון נוסף. אלא שלאורדונים היו תכניות אחרות והם עלו למקום השמיני עם ניצחון מתוק מבחינתם. עבדאללה עזאם (48) ודור חוגי (57) הכריעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully