וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון שנייה על חשבון הפועל כפר סבא, שהפסידה בבית לאשקלון

ערן לוי וחבריו סיימו ב-1:1 דרמטי עם עפולה, שסיכמה עם שחר הירש. הירוקים נכנעו 2:0, שער בכורה לאסי גומה. 0:2 להפועל פתח תקוה על נצרת עילית

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

המחזור ה-22 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם חמישה משחקים. הפועל קטמון נעצרה עם 1:1 דרמטי מול הפועל עפולה, אך בכל זאת היא עלתה למקום השני על חשבון הפועל כפר סבא, שהפסידה בביתה 2:0 להפועל אשקלון. הפועל עכו ניצחה את הפועל איכסל 1:3, הפועל פתח תקוה גברה על הפועל נצרת עילית 0:2 ואחי נצרת הביסה את בני לוד 0:3 בקרב התחתית.

* הפועל עפולה הגיעה לסיכום עם שחר הירש, שישוב לקדנציה שנייה במועדון בו כבש 25 שערים ב-2013/14. מחר הוא אמור לחתום לעונה וחצי.

שחקן הפועל קטמון ערן לוי. קובי אליהו
כבר לא מאזן מושלם. ערן לוי/קובי אליהו

הפועל עפולה - הפועל קטמון 1:1

הקבוצה של ליאור זדה שומטת נקודות ראשונות מאז הגעתו של ערן לוי, ובכל זאת עולה למקום השני. תמיר עדי כבש בדקה ה-67, לאחר שהגיע לריבאונד מבעיטה חופשית נהדרת של לוי, אך אדריאן רוצ'ט איזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-89, בדרך למשחק שמיני רצוף ללא הפסד לעפולה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל כפר סבא עומר פדידה מאוכזב. קובי אליהו
הצמרת צפופה. עומר פדידה/קובי אליהו

הפועל כפר סבא - הפועל אשקלון 2:0

הירוקים חזרו לנצח בשבוע שעבר עם 1:2 נגד הפועל ניר רמת השרון, אך איבדו היום את המקום השני וכעת הצמרת צפופה מתמיד, כשגם אשקלון חזק בעניינים. לאחר 1:1 בצמד משחקיה האחרונים, האורחת שבה למסלול הניצחונות, לא מעט בזכות אסי גומה ועוז פרץ, שהצטרפו מהפועל חדרה. גומה התכבד בשער בכורה בדקה ה-71, 16 דקות לאחר שערן ביטון כבש את הראשון.

יובל אבידור שחקן הפועל נצרת עילית. דף הפייסבוק של הפועל נצרת עילית, אתר רשמי
אחרי שלושת השערים, הפעם הוא הורחק. אבידור/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל נצרת עילית

הפועל פתח תקוה - הפועל נצרת עילית 0:2

המלאבסים, שפתחו את העונה במינוס 11 נקודות, השיגו תוצאות יפות בשבועות האחרונים עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, והיום הם שוב השיגו ניצחון חשוב, נישאים על גבי החדשות המשמחות מכיוון עמותת האוהדים אמאדו סוקונה כבש בדקה ה-54, יובל אבידור, שכבש שלושה שערים בצמד משחקיו הראשונים בשורות הלהיט של הליגה, הורחק בדקה ה-60 וגל אסולין הכריע עם שער נהדר בדקה ה-85.

אופק אנטמן שוער הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ניצחון חשוב. אופק אנטמן/אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו - הפועל איכסל 1:3

הקבוצה של אלון זיו, שפתחה את העונה לא טוב, התאוששה במחזורים האחרונים וכעת גם היא כבר במאבק על הפלייאוף העליון. ינון אליהו (23), ירין שרעבי (79) ועזת חלאילה (83) כבשו, אמיר חלאילה רק צימק לאיכסל (86), שרושמת משחק שלישי רצוף ללא ניצחון.

אחי נצרת - בני לוד 0:3

ניצחון גדול לאחי נצרת במשחק התחתית החשוב, ומוטי איוניר סוף סוף משיג קצת אוויר לנשימה עם ניצחון בכורה. בכר עלאא כבש צמד (38, 59), עלי חטיב שם את הדובדבן על הקצפת עם כדור חופשי מוזר (88). לוד סופרת הפסד שלישי ברציפות ומצבה בתחתית מחריף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully