וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסימיליאנו אלגרי כועס אחרי התיקו: "פשוט תבעט את הכדור ליציע"

מאמן יובנטוס לא אהב את האיבוד שהביא לספיגה הדרמטית נגד פארמה: "הם הענישו אותנו. אסור להתייחס לדברים כמובנים מאליהם"

עריכת וידאו: מתן חדד

מסימיליאנו אלגרי ביקר את משחק ההגנה של קבוצתו אחרי השלישייה השנייה ברציפות שיובנטוס סופגת בתוך ארבעה ימים. באמצע השבוע שעבר הגברת הזקנה הודחה מהגביע אחרי תבוסה 3:0 לאטאלנטה ואתמול היא איבדה יתרון 1:3 ונפרדה מפארמה ב-3:3 דרמטי.

יובה מוליכה את הטבלה בפער מבטיח של תשע נקודות, אבל כששני משחקי שמינית גמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד כבר באופק, המאמן לא יכול להיות רגוע. "היו לנו כמה מהלכים בהם היינו חסרי ריכוז", אמר אלגרי, "אנחנו חייבים להיות יותר מפוקסים, אסור להתייחס לדברים כמובנים מאליהם. העירנות שלנו ירדה במצב של 1:3 ואז זה קרה לנו שוב במצב שבו הם השוו".

במהלך של השוויון הדרמטי של פארמה, הכדור בכלל היה ברגליים של מריו מנדז'וקיץ' ליד דגל הקרן. הוא ניסה למסור דווקא לאזור הרחבה של יובה במקום להרחיק, איבד את הכדור ומשם לשער הדרך הייתה קצרה. "אי אפשר לשחק עם הגישה הזו בדקה ה-93. הדבר הכי לא נכון היה לנסות לשמור על הכדור ברגליים שלנו, פשוט תבעט את הכדור החוצה", אמר אלגרי.

המאמן כאמור כעס מאוד על עבודת ההגנה של שחקניו בכל אחת מהספיגות. מרטין קאסרס ערך בכורה לא מוצלחת לאור מכת הפציעות והמאמן אמר: "היה לנו הרבה מזל בניצחון על לאציו בשבוע שעבר, אבל היום פארמה הענישה אותנו. זו הפעם הראשונה בה רביעיית ההגנה הזו משחקת ביחד ואני מרגיש שהבלמים לא קיבלו מספיק עזרה. השחקנים צריכים להבין שלבעוט כדורים ליציעים זו לא בושה".

עוד בנושא:

פברגאס סידר למונאקו ניצחון בית ראשון העונה
באיירן הופתעה בלברקוזן, דורטמונד הגדילה את הפער
היגואין כבש צמד, טוטנהאם עלתה למקום השני באנגליה

שחקן יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שתי תוצאות מאכזבות בתוך ארבעה ימים. רונאלדו ויובנטוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully