וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן הפתיעה את באיירן מינכן, דורטמונד הגדילה את הפער בפסגה

האלופה נעצרה אחרי שבעה ניצחונות רצופים עם 3:1 אצל הקבוצה של פטר בוס ואיבדה את המקום השני לגלדבאך שניצחה 0:2 את שאלקה. המוליכה הגדילה את הפער ל-7 נקודות עם 1:1 קשה בפרנקפורט (רויס כבש ראשון, יוביץ' השווה)

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-20 בבונדסליגה יצא לדרך אתמול (שישי) עם 0:3 של ר.ב. לייפציג בחוץ על האנובר. בשבת קיבלנו הפתעה גדולה כשבאיירן מינכן הפסידה בחוץ 3:1 מול באייר לברקוזן. בורוסיה דורטמונד ניצלה זאת כדי להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות עם 1:1 קשה בחוץ מול פרנקפורט. מנשנגלדבאך עקפה את באיירן ועלתה למקום השני עם 0:2 בחוץ על שאלקה.

לאון ביילי באייר לברקוזן. רויטרס
ההפתעה של המחזור. לאון ביילי כובש מול באיירן/רויטרס

באייר לברקוזן - באיירן מינכן 1:3

אחרי ה-0:3 מול וולפסבורג בחוץ, פטר בוס המשיך לעשות חיל עם קבוצתו החדשה שהדהימה את האלופה, שהגיעה במומנטום נהדר אחרי שבעה ניצחונות ליגה ברציפות כשבחמישה מהם היא כובשת שלושה שערים ומעלה. המשחק החל על פי התכניות של האורחים שעלו ליתרון בדקה ה-41 משער נגיחה של גורצקה אחרי הרמה מצד ימין של תומאס מולר. לאון ביילי הנהדר השווה בדקה ה-53 עם בעיטה חופשית אדירה וקווין פולנד הפך כעבור 10 דקות בסיומה של מתפרצת קטלנית. לוקאס אלאריו חתם (89) עם שער מקרוב שנפסל בשל נבדל, אך אושר אחרי צפייה במצלמות ה-VAR. למזלה של באיירן, גם דורטמונד לא ניצחה כך שהפער ממנה בפסגה עלה ל-7 נקודות בלבד ולא ל-9. לברקוזן מצידה כבר רחוקה נקודה מהמקום שמוליך לליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לוקה יוביץ' פרנקפורט. רויטרס
מלך השערים של הליגה, כבש גם מול דורטמונד. לוקה יוביץ'/רויטרס

איינטרכט פרנקפורט - בורוסיה דורטמונד 1:1

פרנפקורט לא הפסידה לדורטמונד בבית בשלושת המפגשים האחרונים וגם הערב המגמה הזו נמשכה עם תיקו מחמיא מבחינת המארחים מול הקבוצה הטובה בליגה והמוליכה הגאה. טאלב טואטחה לא היה בסגל וראה מהיציע את מרקו רויס כובש (22) אחרי מהלך נהדר שלו עם רפאל גריירו. בדקה ה-36 לוקה יוביץ' החלוץ הסרבי הנהדר של המארחים השווה בבעיטה מהאוויר, התבסס בפסגת מלכי השערים עם 14 וחשוב מכך קירב קצת את קבוצתו למקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות. אגב, לוקה יוביץ' עומד על ממוצע של שער כל 97 דקות בבונדסליגה (22 שערים בסך הכול). זה המאזן הטוב ביותר בהיסטוריה של הליגה עבור שחקן עם 20 הופעות ומעלה.

אלכסנדר נובל שוער שאלקה מקבל כרטיס אדום. GettyImages
נקודת המפנה במשחק. שוער שאלקה אלכסנדר נובל מורחק/GettyImages

שאלקה - בורוסיה מנשנגלדבאך 2:0

לראשונה העונה, הסייחים מחברים שני ניצחונות חוץ וזה הקפיץ אותם למקום השני על חשבון באיירן מינכן. שאלקה גררה את גלדבאך למשחק עצבני, אבל בדקה ה-60 הגיע רגע המפנה עם הרחקתו של השוער אלכסנדר נובל שהכשיל את תורגן הזאר על סף הרחבה. הבלגי בישל בדקה ה-85 לכריסטוף קראמר שהפציץ פנימה בשמאל, ובתוספת הזמן הכין גם למחליף פלוריאן נויהאוס שסגר עניין. שאלקה נותרה במקום ה-12.

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. GettyImages
זה לא היה קשה במיוחד. שחקני לייפציג חוגגים/GettyImages

האנובר - ר.ב. לייפציג 3:0

תומאס דול אמנם החליף את אנדרה ברייטנרייטר על הקווים של הירוקים, אבל זה לא עזר להם יותר מדי לשפר את יכולתם החלשה. לייפציג הגיעה אחרי הרביעייה לרשת של דיסלדורף במחזור הקודם, ונעזרה בשערים של מרסל הלסטנברג (45+3, פנדל), והקפטן ווילי אורבן, שחגג עם צמד נגיחות מעמדת הבלם (64, 85) כדי לקבוע את תוצאת המשחק. לייפציג הרביעית פתחה פער זמני של שש נקודות על החמישית, איינטרכט פרנקפורט. האנובר נמצאת בצרות צרורות והיא במקום ה-17 עם 11 נקודות, אותו מספר נקודות כמו נירנברג האחרונה לה גם יש משחק חסר.

משחקים נוספים

הרטה ברלין - וולפסבורג 1:0
לוולפסבורג: ואוט וחהורסט (65)

הופנהיים - פורטונה דיסלדורף 1:1
להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (16), לדיסלדורף: ראובן הנינגס (46)

נירנברג - ורדר ברמן 1:1
לנירנברג: מיכאל איסאק (86), לברמן: יונאס אגשטיין (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully