וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קרים פריי צורף בהשאלה מבשאקשהיר לחצי עונה

1.2.2019 / 19:15

הירוקים סיכמו לפנות ערב עם הקשר הטורקי (25), שסייר במתקני המועדון, ערך בדיקות רפואיות ויתאמן עם הקבוצה מחר. הפך לחיזוק החמישי בחלון הנוכחי אחרי שועה, פלקושצ'נקו איטורה ואבו פאני

מתוך יוטיוב

בווידאו: שער הבכורה של קרים פריי במדי בשיקטאש

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) על צירופו בהשאלה של קרים פריי עד תום העונה. הקשר הטורקי ערך סיור במתקני המועדון, עבר בדיקות רפואיות ולפנות ערב הושג סיכום עם קבוצתו איסטנבול בשאקשהיר. השחקן יתאמן כבר מחר עם הקבוצה. פריי (25) הוא השחקן החמישי שמצטרף לירוקים בחלון ההעברות הנוכחי אחרי ירדן שועה, מקסים פלקושצ'נקו, מנואל איטורה ומוחמד אבו פאני שחזר מהשאלה מהפועל חדרה. יחד עם פריי, יש כרגע למכבי חיפה שבעה זרים בסגל. אם לא תמצא קבוצה לאליסון דוס סנטוס, מי שישלם את המחיר הוא סיידובה סומא, אשר יוקפא.

פריי, יליד אוסטריה לאב טורקי ואם מרוקאית, גדל בשוויץ ושיחק בנבחרות הצעירות שלה עד גיל 21, אז עבר לייצג את הנבחרות הצעירות של טורקיה. ב-2010 הצטרף למחלקת הנוער של פולהאם ומ-2011 עד 2013 רשם 23 הופעות במדי הקוטג'רס. מ-2013 עד 2017 שיחק בבשיקטאש, בשורותיה הפך לאחד הקשרים הטובים בטורקיה, כשבעונתו האחרונה הושאל לבירמינגהאם. ב-2017 חתם בבשאקשהיר לארבע שנים. העונה שיחק שמונה משחקי ליגה, בהם פתח בארבעה ובישל פעם אחת. בגביע הטורקי כבש שער בשלוש הופעות, כאשר גם במוקדמות הליגה האירופית שיחק הקשר פעמיים. בנבחרת טורקיה הבוגרת רשם עד כה חמש הופעות.

אמש החתימה הקבוצה את גיל יצחק, שיצטרף רק בעונה הבאה. החלוץ שיגיע מהפועל ראשון לציון או אחד החלוצים שבסגל כעת עשויים לצאת בעונה הבאה להשאלה, כשנראה שרק שלושה מבין הארבעה (יצחק, מוחמד עוואד, שון וייסמן וירדן שועה) יישארו.

במועדון מקווים שירדן שועה יהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב, אך החלוץ עדיין בספק גדול.

עוד בנושא:

ביום רביעי פרסמנו: קרים פריי ברשימות של מכבי חיפה
גיל יצחק חתם במכבי חיפה, יצטרף בעונה הבאה
מכבי חיפה: קרים פריי נחת בישראל להתרשמות, הירוקים מקווים להחתימו

שחקן מכבי חיפה קרים פריי. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
כבר ירוק. קרים פריי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully