וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "לסיים את הקריירה בברצלונה זו השאיפה של כל שחקן"

החלוץ האורוגוואי העניק ראיון בו התייחס למערכת היחסים עם מסי, האפשרות שניימאר יחזור, דמבלה, קוטיניו ועוד

וידאו: רויטרס

לאחר ה-1:6 הגדול על סביליה בגומלין רבע גמר גביע המלך, תחפש מחר (שבת, 19:30, ערוץ 50) ניצחון לישי תשיעי ברציפות כשתארח את ולנסיה. עוד לפני שזה יקרה, העניק לואיס סוארס ראיון נרחב ל"ספורט" הקטלאני, ובו התייחס, בין היתר, לאפשרות שניימאר ישוב לשתף עימו פעולה. "הוא הביא המון שמחה לחדר ההלבשה, תמיד היה לו חיוך על הפנים, כמו רוב הברזילאים. אי אפשר לדעת מה יקרה, כרגע הוא נהנה בפריס, אבל כמובן שאני תמיד רוצה את השחקנים הכי טובים לידי. הוא שחקן שעושה את ההבדל, אבל כמו שההחלטה שלו לעזוב היתה קשה, כך גם לחזור יהיה קשה".

על מערכת היחסים המיוחדת עם ליאונל מסי סיפר הכוכב האורוגוואי: "אנחנו מדברים לא רק על כדורגל אלא גם על העבר, העתיד. אנחנו שני אנשים שחולקים המון דברים במשותף מלבד הכדורגל. לפעמים גם הנשים שלנו מבלות יחד בלעדינו".

סוארס השמיע דברים מעניינים בנוגע לחברו להתקפה עוסמאן דמבלה: "הוא רק בתחילת דרכו, אבל לדעתי יהפוך לאחד הטובים בעולם. מעולם לא שיחקתי עם שחקן כל כך מהיר. אף אחד לא ילמד אותו איך לבעוט בכדור, כי הוא כבר יודע, אבל הוא יכול ללמוד הרבה מהשחקנים שבחדר ההלבשה, איך לעבוד, איך ליצור שגרה כדי להשתפר".

עוד בנושא:

חלון ההעברות ננעל: בטשואיי הושאל בדקה ה-90, בארסה רכשה את אמרסון
סולארי מנצח ועוקץ: "כואב לי על מי שגילה את בנזמה בשבוע שעבר"
שבת בספרד: ברצלונה תנסה להגדיל את הפער בפסגה לשמונה נקודות
ברצלונה: קוטיניו חזר לחיים "בזכות מסי", סילסן "יותר חשוב ממה שחושבים"

שחקני ברצלונה לואיס סוארס, ליאונל מסי. רויטרס
קשר מיוחד. סוארס ומסי/רויטרס

על פיליפה קוטיניו אמר: "הוא יודע איך לשחק והוא עושה עבורנו את ההבדל. אנשים התייחסו אליו בצורה לא הוגנת, בעיקר אחרי כל מה שהוא נתן לנו בחצי העונה הראשונה".

ומה לגבי האפשרות שיסיים את הקריירה בברצלונה? "זה יהיה נהדר, אבל קשה מאוד לדעת. זו השאיפה של כל שחקן, לסיים את הקריירה במועדון הכי גדול בעולם, אבל לא הרבה שחקנים עשו זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully