וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "אני שמח מההצלחה של מתן חוזז, מקווה שלא יכבוש בראשון"

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסע"ת לקראת הפועל חיפה גם על המושאל. גלזר: "אני מגשים חלום של כל ילד בנוער". מרסלו הושאל לאבס מהליגה הפורטוגלית

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתואים השבועית שלה, הפעם לפני משחק הבית מול הפועל חיפה ביום ראשון (20:30, ספורט 1). אחרי שפתחו פער בלתי נתפש של 21 נקודות מהמקום השני, ינסו הצהובים לשמור על המומנטום גם מול מחזיקת הגביע, שנמצאת בכושר מצוין ולא הפסידה בששת משחקיה האחרונים. חמישה ימים לפני תום מועד ההעברות בישראל, התייחס ולאדן איביץ' למצב הסגל שלו, ליריבה הקרובה ולמטרות העדכניות של האלופה שבדרך.

עוד בנושא

סלבישה יוקאנוביץ' כמודל: ולאדן איביץ' מדבר על השאיפות שלו לעתיד
מכבי תל אביב השאילה את חביב אוחיון, אילון אלמוג ועדן קארצב לחדרה

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

קשר הצהובים דן גלזר אמר: "כיף להיות קבוצה טובה ודומיננטית בליגה, אבל אנחנו צריכים לבוא מרוכזים לכל משחק והכי חשוב זה שתהיה המשכיות. אנחנו פחות מתרכזים במשחק הגביע מול סכנין, אלא רק בהפועל חיפה שהיא קבוצה טובה ורק אז נחשוב על סכנין. אני מגשים את החלום של כל מי שהתחיל את הקריירה שלו בילדים של מכבי תל אביב".

ומאמן מכבי תל אביב לאדן איביץ': "ביום ראשון יש לנו משחק מול אחת הקבוצות הכי טובות בישראל. בעשרת המשחקים האחרונים היא לא הפסידה פעם אחת, היא קבוצה רצינית ובוודאי שיהיה קשה. השחקנים שלנו בסדר, כולם התאמנו. גם אייל גולסה משתפר מיום ליום ואנחנו מקווים שיחזור בקרוב. יש לי 22 או 23 שחקנים בסגל, מתן חוזז לא קיבל הזדמנויות כי בעמדה שבה הוא שיחק היו לנו ארבעה או חמישה שחקנים. זה לא שהוא לא איכותי. הוא שחקן טוב מאוד והחלטנו שבשבילו יהיה חשוב מאוד וטוב ללכת למקום אחר ולשחק קבוע. להישאר פה ולשחק עד תום העונה אולי שניים או שלושה משחקים זה לא טוב. אני שמח על היכולת שלו ומקווה שלא יכבוש ביום ראשון. אנחנו עוקבים אחריו, כמו אחרי מושאלים אחרים, ואנחנו שמחים מההצלחה שלו".

על אלי דסה אמר הסרבי: "דסה שחקן מצוין ואתם יודעים את הדעה שלי לגביו. צריך לעקוב ולראות מה יקרה עד סוף חלון ההעברות. אני מקווה שהוא יישאר איתנו".

בתוך כך, מרסלו הקשר הברזילאי ששייך למכבי תל אביב והושאל העונה לבוטאפוגו ממשיך לנוע בין קבוצות. היום הודיעה הקבוצה שהשחקן יעבור לאבס מהליגה הפורטוגלית בהשאלה עד לסיום העונה.

עוד באותו נושא

סלבישה יוקאנוביץ' כמודל לחיקוי: ולאדן איביץ' מדבר על השאיפות לעתיד

לכתבה המלאה
מרסלו מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זוכרים אותו? מרסלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully