וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק מונה למאמן בני הרצליה: "האיש הנכון במקום הנכון"

31.1.2019 / 13:52

אחרי גאשפר פוטוצ'ניק ועופר ברקוביץ', הרצליה מינתה מאמן שלישי העונה. שיבק, שחתם לעונה וחצי: "חוזר למקום שאני מכיר וברור לי שהמצב מצריך מאמץ משותף"

ONE

בשנים האחרונות נחשבה בני הרצליה לאחת הקבוצות שמעמד המאמן הוא היציב ביותר בהן, לאחר שמיקי גורקה סגר שלוש עונות רצופות על הקווים. אבל הכל השתנה מאז: שנה אחרי שהזעיקה את אריק שיבק כדי להציל אותה מירידה, היא עשתה זאת שוב היום (חמישי) והחתימה את המאמן הוותיק לעונה וחצי.

שיבק (62) הוא המאמן השלישי של הרצליה העונה. בקיץ החליף אותו גאשפר פוטוצ'ניק, אבל לפני שבועיים בוצע זעזוע במועדון ואת מקומו של הסלובני מילא עופר ברקוביץ'. זו הייתה קדנציית בזק, שנמשכה שני משחקים בלבד עד לעזיבתו אתמול.

כעת פונה היו"ר אלדד אקוניס אל הפנים המוכרות: שיבק, שהצליח במשימה אשתקד והגיע עם הקבוצה למקום העשירי, תוך שהוא מנצח בעשרה משחקים ומפסיד ב-13, לוקח על עצמו אתגר דומה. הרצליה מחזיקה במספר הניצחונות הנמוך ביותר בליגה, עם ארבעה בלבד ב-16 משחקים.

זו תהיה הקדנציה השלישית של שיבק במועדון, לאחר שאימן בו לראשונה בעונת 1999/2000. ביום ראשון תארח הרצליה לקרב תחתית את הפועל תל אביב, ואחר כך יהיו למאמן החדש-ישן שבועיים ללא משחק שבהם יוכל להכין את קבוצתו לישורת האחרונה של הסיבוב השני, שתתחיל במשחק חוץ נגד מכבי תל אביב לאחר פגרת גביע המדינה.

מהקבוצה נמסר כי "שיבק נענה לפנייתו של בעלי הקבוצה, לני רקנאטי, לחזור לתפקיד המאמן ובתום משא ומתן קצר הוחלט כי שיבק ישוב לבני הרצליה לעונה זו ולעונה שלאחריה".

לני רקנאטי: "בני רב-בריח הרצליה יקרה ללבי ואין לי ספק כי אריק הוא האיש הנכון במקום הנכון להוציא את הקבוצה לדרך המלך".

אריק שיבק: "אני חוזר למקום שאני מכיר וברור לי שהמצב מצריך מאמץ משותף של כל הגורמים כדי להחזיר את הקבוצה למסלול של ניצחונות".

עוד בנושא
עוד מאמן עוזב את בני הרצליה: עופר ברקוביץ' סיים את דרכו
ברקוביץ' טען: ההנהלה סירבה לבקשתי לחזק את הסגל
בשבוע הבא - הפועל חולון במשחק העונה נגד נאנטר: הסבר על השיטה בליגת האלופות
עודד קטש: "העונה תוכרע על שבוע או שבועיים של ריכוז ברגע הנכון"

אריק שיבק מאמן מכבי תל אביב, מאחוריו עוזרו ליאור ליובין. ברני ארדוב
דרך חדשה. שיבק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully