וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: עופר ברקוביץ' סיים את דרכו, אריק שיבק מועמד

30.1.2019 / 17:32

המאמן שהגיע במקומו של גאשפר פוטוצ'ניק עוזב מוקדם מהצפוי אחרי שני משחקים בלבד. טוען כי ההנהלה סירבה לבקשתו לחזק את הסגל

ONE

בני הרצליה מחליפה מאמן, טייק 2. שבועיים בלבד לאחר שעופר ברקוביץ' החליף את גאשפר פוטוצ'ניק - גם הוא סיים הערב (רביעי) את תפקידו. אריק שיבק הוא המועמד המועדף למלא את מקומו. ברקוביץ', שחזר לעמוד על הקווים בליגת העל אחרי הפסקה של שנתיים וחצי, הספיק לאמן את הרצליה בשני משחקים בלבד, שבשניהם הפסידה הקבוצה.

המאמן מסר באמצעות דובר המועדון כי בקשתו לחיזוק הסגל במספר שחקנים נענתה בסירוב. מנכ"ל הרצליה, איזי צ'יניאו, אמר כי "אנו מודים לעופר על הגעתו למועדון בסיטואציה לא פשוטה". כעת תנסה הרצליה לחזור למוכר ולטוב, ולהחזיר את שיבק - שהגיע בסיטואציה דומה באמצע העונה שעברה והציל את הקבוצה מירידה.

עופר ברקוביץ' החליף לפני שבועיים את גשפאר פוטוצ'ניק, שפוטר, אך מאז הוביל את הקבוצה לשני הפסדים. הראשון שבהם היה 100:81 נגד הפועל אילת בבית ולאחר מכן הגיע 87:74 בחוץ נגד הפועל באר שבע, במשחק שהיה חד צדדי לכל אורכו. ברקוביץ' הוא מהמאמנים המנוסים בכדורסל הישראלי. המאמן בן ה-53 החל את קריירת האימון שלו בעירוני רמת גן ב-1999, לאחר מכן אימן את הפועל חולון, אליצור רמלה, פטרום ארד, מ.כ. חיפה, מכבי גבעת שמואל, אליצור אשקלון, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד, עירוני נס ציונה ועכשיו כמובן את הרצליה. זו הפעם השנייה בקריירה של ברקוביץ' שהוא מסיים את תפקידו אחרי שני משחקים. בפעם הקודמת זה היה באליצור אשקלון ב-2007/8.

עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
קדנציה קצרה. חבל. עופר ברקוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully