וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "העונה תוכרע על שבוע או שבועיים של ריכוז ברגע הנכון"

30.1.2019 / 23:20

מאמן הפועל ירושלים לא הסתנוור מהניצחון הקליל מול באמברג: "המבחן מחכה ברגע האמת". דשון באטלר: "שיחקנו טוב ביחד, בעיקר בצד ההגנתי".

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
לא מתרגש יותר מדי. קטש/קובי אליהו

שלוש דקות של בליץ. זה כל מה שהפועל ירושלים הייתה צריכה הערב (רביעי) כדי להכריע את משחקה הביתי האחרון בשלב הראשון של ליגת האלופות, ולנצח 89:103 את באמברג. בתפר שבין המחציות ירו האדומים, שבכלל שיחקו בשחור, שש שלשות ללא החטאה וטסו ל-5:24; הגרמנים עוד השמיעו קולות התנגדות, ובתחילת הרבע הרביעי צימקו את הפער לשמונה נקודות, אבל לא באמת סיכנו את יריבתם.

ירושלים הבטיחה בכך את יתרון הביתיות בשמינית הגמר, עוד לפני שתצא לדיז'ון בשבוע הבא. בהנחה שא.א.ק אתונה לא תמעד במחזור הנעילה באואקה נגד אנטוורפן, יסיימו עודד קטש ושחקניו במקום השני בבית ג', כך שהם יתמודדו בשלב הבא נגד יריבה שתסיים במקום השלישי באחד הבתים האחרים; המשחקים, כמו גם בשלב רבע הגמר, ייערכו במפגש כפול בשיטת בית-חוץ - כשהקבוצה שסיימה במיקום הגבוה יותר תארח את הגומלין.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה 89:103 את באמברג

שחקני הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, תמיר בלאט, ג'ייקובן בראון, דשון באטלר, ג'וש אוונס. קובי אליהו
עשו את שלהם ובגדול. סטודמאייר, בלאט, בראון, באטלר ואוונס/קובי אליהו

קטש התייחס למשמעות של יתרון הביתיות: "האמת היא שבעיניי זה לא באמת משנה מי מארח את משחק הגומלין. כל מה שקורה בשלב הראשון מסתכם בלאסוף חוויות טובות. בסופו של דבר, העונה תוכרע על שבוע או שבועיים של ריכוז ברגע הנכון, והמבחן הזה עוד מצפה לנו. באמברג סומנה בתחילת העונה כפייבוריטית לזכייה, ואולי היא עוד יכולה לעשות זאת בשיטה הקיימת".

בדקות החלשות של ירושלים, שבהן קיזזו הגרמנים את רוב ההפרש, העדיף קטש להשאיר את ג'יימס פלדין ואמארה סטודמאייר על הספסל, ולאפשר לשחקנים שעל המגרש - ובראשם בר טימור - להישאר. "לא פשוט לעלות בפעם הראשונה בדקה ה-28 עם אנרגיות כאלה, ואהבתי מאוד את הדרך שבה בר שיחק. זה היה עוד משחק שמראה שכשאנחנו משחקים יחד, ונצמדים לתוכנית המשחק שלנו, אנחנו מצליחים".

דשון באטלר היה אחד הבולטים בירושלים בהיעדרו של כריס ג'ונסון, ועבורו זה היה טבעי מכיוון שהוא פגש את באמברג פעמים רבות בליגה הגרמנית, בשלוש העונות ששיחק באולם. "לא הרגשתי כמו במשחק ליגה, אבל אני מכיר חלק מהחבר'ה של היריבה", אמר הפורוורד, שקלע 15 נקודות. "שיחקנו היטב ביחד, בעיקר בהגנה. הגענו מוכנים למשחק, למרות השינויים שבאמברג ביצעה בעקבות החלפת המאמן".

פטריק הקמן, אחת מנקודות האור בבאמברג עם 15 נקודות, סיכם: "נתנו לירושלים לשחק. לא פתחנו טוב, ואחר כך כבר היה קשה לחזור. כשאתה נקלע לפיגור של 20 נקודות באולם הזה, זה בלתי הפיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully