וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מיחאי וודוץ חתם, אך לא יוכל לשחק מול בני יהודה

31.1.2019 / 19:32

השחרור של החלוץ לא הגיע בזמן, לירושלמים תהיה אופציה להאריך את חוזהו בעונה נוספת. כחילה יפתח במקום זהבי, קונטה בספק

עריכת וידאו: מתן חדד

רכש נוסף לבית"ר ירושלים. החלוץ הרומני מיחאי וודוץ חתם היום (חמישי) לעונה עם אופציה לעונה נוספת. וודוץ ישמש כמחליפו של יקוב סילבסטר, שעבר לבני יהודה. עם זאת, שחרורו הגיע מאוחר, לכן לא יוכל להיכלל בסגל במשחק מול בני יהודה. אור זהבי ייעדר בשל כרטיסים צהובים, טל כחילה שנדחק לספסל יעלה במקומו. אנטואן קונטה לא התאמן ביומיים האחרונים בשל רגישות בברך. בבית"ר ירושלים מאמינים שיוכל לשחק, אך השחקן עצמו הביע סקפטיות. החלטה בעניין תהיה רק לאחר האימון המסכם מחר, כשדוד קלטינס צפוי למלא את עמדת המגן הימני אם המגן אכן לא יוכל לשחק.

וודוץ (24) שיחק כל הקריירה ברומניה והיה בעברו שחקן הנבחרת הצעירה. הוא התחיל את הקריירה בקינדיה הקטנה שמשחקת בליגת המשנה, וכבש חמישה שערים ב-25 הופעות. הוא עבר ממנה לוולנטורי, בה הפגין יכולת טובה וכבש 23 שערים ב-80 הופעות. בינואר 2018 הוא עבר לוויטורול, במדיה כבש שלושה שערים ב-21 הופעות, עד ששוחרר בינואר הנוכחי.

החלוץ עמד החודש במרכזה של סערה גדולה ברומניה, אשר בעקבותיה הוא שוחרר מוויטורול. חברתו לשעבר של החלוץ, גילתה כי הוא ביקש ממנה להמר בשמו על משחק של קבוצתו. תכתובת בין השניים חשפה שוודוץ ביקש ממנה להמר על ניצחון 0:1 של קבוצתו על אסטרה, ואחרי שהפרשה נחשפה הוא שוחרר באופן מיידי על ידי מאמנו, גאורגה חאג'י. קבוצתו הוציאה הודעה בה נכתב שהיא לא מוכנה לסבול שום קשר בין כדורגלנים להימורים על כדורגל. בנוסף לכך, חברתו לשעבר גם טענה שהוא הכה אותה.

עוד בנושא

לפרסום הראשון על המו"מ המתקדם בין וודוץ לבית"ר ירושלים
מיחאי וודוץ נחת לקראת הבדיקות הרפואיות והחתימה בבית"ר
יקוב סילבסטר עבר לבני יהודה, אך לא ישחק בשבת מול בית"ר
ביט-קוין: מיחאי וודוץ, החלוץ שהכה את חברתו וכעת מגיע לבית"ר

מיחאי וודוץ שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
ישדרג את ההתקפה? וודוץ/אתר רשמי, בית"ר ירושלים
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. צילום מסך
רוצים לייצר רצף. קלינגר/צילום מסך

הפעם האחרונה בה בית"ר ירושלים רשמה שני ניצחונות רצופים הייתה אי שם באפריל 2018. בשבת רוצה הקבוצה מהבירה לעשות זאת שוב במשחק מול בני יהודה, במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. לקראת המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בהשתתפות המאמן ניר קלינגר והחלוץ אנתוני וארן.

"לקחנו פרויקט של שבעה משחקים ואמרתי שהשניים הקרובים יהיו קריטיים מאוד להמשך הדרך", אמר קלינגר בפתח דבריו. "את הצעד הראשון עשינו בהצלחה, וגם הצעד השני מאוד חשוב. אנחנו משחקים בחוץ מול הקבוצה במקום השני בליגה, אבל יש לנו מטרות שגורמות לנו להיות מאוד דרוכים ומאוד מפוקסים".

על אנתוני וארן: "בכל בוקר של משחק אני שואל אותו אם הכל בסדר, כי הוא תמיד או פצוע או חולה. בתקופה האחרונה הוא חוזר לעצמו ומשקיע המון באימונים. אני מאמין שזה יילך וישתפר, ובלי קשר אנחנו זקוקים לעוד שחקנים שייתנו לנו ממד של מספרים ושערים".

על הרכש החדש: "השוק היה מאוד דינמי ודי מוגבל מבחינת השוק. המחירים של חלון ההעברות בינואר די מסוכנים. אנחנו לא סיימנו את השינוי בקבוצה, יש עוד כמה ימים עד סיום החלון ובהתאם להתפתחויות המקצועיות נחשוב אם כן צריך לעשות עוד צעד, או להישאר עם הסגל הזה שממילא עבר לא מעט שינויים. בגדול זה הסגל, ואם תהיה אפשרות לצרף שחקן שיסייע לנו בעונה הבאה, נביא אותו".

על השאיפות להעפיל לפלייאוף העליון: "בית"ר צריכה לנצח בכל משחק בלי קשר למיקום, לא נחזור לנקודת הפתיחה. צריך מספר מסוים של נקודות כדי להגיע לפלייאוף העליון, וכדי להיות ווינרים צריך לחשוב קדימה. אם אנחנו לא נעשה את העבודה, לא יהיה שום סיכוי".

אנתוני וארן הוסיף: "אני חושב שעשינו שינוי בשבועות האחרונים ורואים את זה על המגרש. אנחנו מדברים הרבה ועושים הרבה אסיפות, זה עזר מאוד. אנחנו בתקופה יותר טובה, גם אני באופן אישי, וצריך להמשיך את זה".

על יקוב סילבסטר: "יקוב חלוץ מצוין, אבל כדורגל זה דינמיקה והשנה התוצאות היו פחות טובות וצריך חלוץ מלא ביטחון כדי להבקיע ולהיות טוב. ביטחון הייתה הבעיה העיקרית שלו. גם לי הייתה תקופה כזאת, ולא פשוט להתמודד עם זה".

מיחאי וודוץ שחקן בית"ר ירושלים. ארנון בוסאני, אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
וודוץ/אתר רשמי, ארנון בוסאני, אתר בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully