וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: החלוץ הרומני מיחאי וודוץ במו"מ מתקדם

28.1.2019 / 17:57

נמצא המחליף ליקוב סילבסטר? הקבוצה מהבירה במגעים מתקדמים עם החלוץ בן ה-24 ששוחרר לאחרונה מוויטורול, אחרי שהיה מעורב בפרשת הימורים גדולה. כבש שני שערים ב-17 הופעות העונה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים מצאה חלוץ במקום יקוב סילבסטר, שסיכם בבני יהודה. מיחאי וודוץ נמצא על סף סיכום בקבוצה וצפוי להצטרף אליה בימים הקרובים. מדובר בחלוץ רומני בן 24 (1.78 מטר) ששיחק העונה בוויטורול קונסטנצה וכבש שני שערים ב-17 הופעות ליגה, מתוכן תשע בהרכב. בסך הכול שיחק 844 דקות בליגה הרומנית ולאחרונה שוחרר ממנה.


עוד בנושא:

יושב ראש המנהלת פנה אל תובע ההתאחדות בבקשה להעמיד את בני סכנין לדין בעקבות האירועים במשחק מול מכבי פתח תקוה

ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
קלינגר/יוסי ציפקיס

וודוץ (24) שיחק כל הקריירה ברומניה והיה בעברו שחקן הנבחרת הצעירה. הוא התחיל את הקריירה בצ'ינדיה הקטנה שמשחקת בליגת המשנה, וכבש חמישה שערים ב-25 הופעות. הוא עבר ממנה לוולנטורי, בה הפגין יכולת טובה וכבש 23 שערים ב-80 הופעות. בינואר 2018 הוא עבר לוויטורול, במדיה כבש שלושה שערים ב-21 הופעות, עד ששוחרר בינואר הנוכחי. אם וודוץ יחתום זה יהיה עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת.

וודוץ היה החודש במרכזה של סערה גדולה ברומניה, אשר בעקבותיה הוא שוחרר מוויטורול. חברתו לשעבר של החלוץ, גילתה כי הוא ביקש ממנה להמר בשמו על משחק של קבוצתו. תכתובת בין השניים חשפה שוודוץ ביקש ממנה להמר על ניצחון 0:1 של קבוצתו על אסטרה, ואחרי שהפרשה נחשפה הוא שוחרר באופן מיידי על ידי מאמנו, גאורגה חאג'י. קבוצתו הוציאה הודעה בה נכתב שהיא לא מוכנה לסבול שום קשר בין כדורגלנים להימורים על כדורגל. בנוסף לכך, חברה שלו לשעבר גם טענה שהוא הכה אותה.

אם המו"מ עם וודוץ לא יצליח בסופו של דבר, הקבוצה עשויה להחתים את ג'ואל פמאייה, חלוצה הגנאי בן ה-21 של דינמו ברסט הבלארוסית. פמאייה הבקיע העונה שבעה שערים במדי קבוצתו.

בתוך כך, בית"ר נפרדה בשבוע שעבר מיקוב סילבסטר לאחר שנה. החלוץ הסלובקי כבש שער אחד ב-21 משחקים בכל המסגרות העונה וכעת נותרה הקבוצה של ניר קלינגר עם אנתוני וארן כחלוץ הטבעי הבודד בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ויטורול מיחאי וודוץ. אתר רשמי ויטורול, אתר רשמי
וודוץ/אתר רשמי, אתר רשמי ויטורול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully