וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כלפון שלח מכתב חריף לתובע ההתאחדות ודרש לסגור את אצטדיון דוחא

28.1.2019 / 17:05

בעקבות האירועים האלימים במשחק מול מכבי פתח תקוה, יו"ר מנהלת הליגות שיגר מכתב בו פנה לתובע ההתאחדות וביקש להעמיד את סכנין לדין

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון, פרסם היום (שני) מכתב חריף בו הוא פונה לתובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, ובו הוא מבקש ממנו להתייחס לאירועים האלימים שנראו אמש בדוחא בהפסד 1:0 של בני סכנין למכבי פתח תקוה. כלפון דורש להעמיד את סכנין לדין, להעניש את המועדון בחומרה ואף לסגור את אצטדיון דוחא.

במכתבו של חלפון נכתב: "במהלך המשחק שנערך אתמול נתקבלו תמונות קשות ממשחק מועדון הכדורגל בני סכנין: מטר החפצים שהושלכו, הקללות, הדקירות והאווירה השלילית (כמו גם מספר הנפגעים) הפכו את שדה המשחק הספורטיבי לזירת אלימות קשה".

"הדברים החמורים ברורים גם מקריאת דו"חות השופט והמשקיף ושיחות עם כל הגורמים הרלבנטיים. לצערי אין זו הפעם הראשונה בה אנו חוזים במראות כאלו בסכנין - כך, בשבוע שעבר נפצע שחקן מועדון הכדורגל מכבי חיפה מחפץ שהושלך אל עבר אוטובוס המועדון. אנו לא ניתן כי מגרשי הכדורגל יהפכו לשדות קרב ולא נאפשר אווירת מלחמה במגרשים ופגיעות ברכוש ובנפש".

"לאור האמור לעיל אבקשך לפעול ככל הניתן למיצוי מלוא חומרת הדין מול מועדון הכדורגל בני סכנין ובכלל זאת לסגירת אצטדיון דוחא למשחקים עד להבטחת שלומם של האוהדים הבאים בשעריו, כמו גם השחקנים והשופטים, ובין היתר באמצעות הסברות לכלל האוהדים, הגשת תביעות אזרחיות כנגד המתפרעים, רה-ארגון במערך האבטחה וכיו"ב".

"תרומתו של מועדון בני סכנין והעומדים בראשו לדו-הקיום בכדורגל הישראלי חשובה ומוערכת, עם זאת, אין בכך בכדי להתיר את ההפקרות, את הרס החוויה הספורטיבית, את הפגיעה הקשה בתדמית הכדורגל ומעל הכל את הסיכון הממשי לחיי אדם . כפי שציינתי, אני רואה בחומרה רבה את הדברים ואבקש כי נציגנו יוזמן לדיון בבית הדין המשמעתי; אנו נעמוד כמובן לרשותכם בכל הדרוש".

ארז כלפון, מנהלת הליגה. דני מרון
"לא ניתן כי מגרשי הכדורגל יהפכו לשדות קרב". ארז כלפון/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully