וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנט הוקירה את אמיליאנו סאלה: המשחק נעצר בדקה התשיעית והמאמן בכה

נאנט עלתה לשחק לראשונה מאז התרסקות המטוס של החלוץ וסיימה ב-1:1 מול סנט אטיין, חלילודז'יץ' התקשה לעצור את הדמעות. גביע הליגה: שטרסבורג העפילה לגמר

וידאו: רויטרס

אוהדי נאנט ערכו הערב (רביעי) מחוות מרגשות לחלוץ הנעדר אמיליאנו סאלה, שגורלו טרם נודע מאז התרסקות מטוס הפייפר הקטן איתו טס לקרדיף ביום שני שעבר כדי להצטרף לקבוצה האנגלית שרכשה את כרטיסו ב-17 מיליון יורו. נאנט עלתה למשחק ראשון מאז האסון, כשסנט אטיין הגיעה לסטאד דה לה בוז'ואר, ושעות לפני המשחק הדליקו האוהדים נרות והניחו פרחים ליד תמונותיו של סאלה שהונחו מחוץ לאצטדיון. על כר הדשא, כל השחקנים עלו עם חולצות ועליהן דמותו של חברם הארגנטניאי,

אוהדי נאנט במחווה לשחקן הנעדר אמיליאנו סאלה. רויטרס
פרחים ונרות מחוץ לאצטדיון/רויטרס

בדקה התשיעית נעצר המשחק וכל השחקנים מחאו כפיים במשך דקה לכבוד מי שלבש את החולצה עם הספרה 9 בנאנט. המאמן ואהיד חלילודז'יץ', שנקשר מאוד לסאלה בחודשים המשותפים שלהם יחד, התקשה לעצור את הדמעות.

המשחק עצמו הסתיים ב-1:1, כאשר שתי הקבוצות גם סיימו ב-10 שחקנים בעקבות עימות בין פאביו המקומי ליאן אמבילה האורח בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. רמי קאבלה הקפיץ מעל השוער ודחק את הריבאונד מהקו בדקה ה-58, אבל בערב כזה נאנט לא יכלה להפסיד ומאג'יד וואריס גלש ואיזן בדקה ה-70.

עוד באותו נושא

נמצאו שרידי כיסאות מהמטוס האבוד של אמיליאנו סאלה

לכתבה המלאה
ולנטן רונז'ייה שחקן נאנט עם חולצה ועליה דמותו של אמיליאנו סאלה. רויטרס
הקפטן ולנטן רונז'ייה עם החולצה של סאלה/רויטרס

שטרסבורג תפגוש את גנגאן בגמר גביע הליגה

את גמר גביע הליגה הזה, איש בצרפת לא יכול היה לחזות. אחרי שגנגאן חזרה אתמול מפיגור 2:0 ל-2:2 מול מונאקו וניצחה אותה בסיומה של דרמת פנדלים, שטרסבורג עלתה גם היא לגמר שייערך ב-30 במרץ, בזכות ניצחון 2:3 על בורדו. יונוס סנקארה ניצל טעות שוער בדקה ה-14, אבל במחצית השנייה שטרסבורג ביצעה בליץ עם שער של לודוביק אז'ורק (49) וצמד של לבו מותיבה (55 ו-60). ג'ימי בריאן רק צימק בדקה ה-80 ולא מנע משטרסבורג גמר ראשון מאז 2005.

נאנט במחווה לשחקן הנעדר אמיליאנו סאלה. רויטרס
על כר הדשא/רויטרס
אוהדי נאנט זוכרים את אמיליאנו סאלה. רויטרס
וגם ביציעים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully