וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאו שרידי כיסאות מהמטוס האבוד של אמיליאנו סאלה

אחרי למעלה משבוע, החיפושים נשאו פרי: ארגון החקירות האווירי של בריטניה מצא את המשענות עליהם ככל הנראה ישבו חלוץ קרדיף והטיס

וידאו: רויטרס

שמונה ימים לאחר שהמטוס עליו שהה אמיליאנו סאלה נעלם, וכשנדמה היה שהחיפושים כבר לא יולידו דבר, נמצאו היום (רביעי) שרידים של כיסאות המטוס עליו ישבו חלוץ קרדיף והטייס. ארגון החקירות האווירי של בריטניה (AAIB) סיפר כי מצא את אחד ממשענות הכיסא על חוף ים בחוף הצפוני של צרפת, ובהמשך אותו יום מצא גם את השנייה. "מחקירה ראשונית, קבענו שמדובר באופן כמעט ודאי במשענות מהמטוס שנעדר", מסרו.

החלוץ עלה על מטוס קטן מסוג פייפר שנעלם מהרדאר ליד אולדרני ביום שני בערב. צוות חיפושים נרחב סרק שטח של קרוב ל-4,000 ק"מ רבועים, אולם לא מצאו ולו קצה חוט. ביום חמישי שעבר הופסקו החיפושים כשג'ון פיצ'ג'רלד, אחד הבכירים בצוות, הודה: "לצערי אני לא חושב שנותרה תקווה למצוא את סאלה והטייס דייויד הנדרסון בחיים. בתקופה הזו של השנה תנאי מזג האוויר קשים מאוד אם אתה נמצא לבדך בים".

סאלה בן ה-28, כבש 12 שערי ליגה במדי נאנט העונה ו-42 בסך הכול ונחשב לאחד החלוצים המובילים בליגה הצרפתית. הוא רשם לפני כן קדנציות בקון וגדל בקבוצת הנוער של בורדו, במדיה התפתח כשחקן והפך לכוכב בשנתיים האחרונות. לפני כשבועיים הפך לשחקן היקר בתולדות קרדיף אחרי ששולם עליו סכום שיא של 18 מיליון ליש"ט, אולם כשהמריא כדי לנחות בקבוצתו החדשה, התרחש האסון שהיכה את כל עולם הכדורגל תדהמה.

עוד בנושא:

בורדו מכחישה שדרשה את חלקה הכספי מעסקת אמיליאנו סאלה
קיליאן אמבפה תרם 30 אלף יורו לחיפושים אחר אמיליאנו סאלה

תמונה של אמיליאנו סאלה, נאנט. AP
סוף סוף ישנו קצה חוט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully