וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אסיה: קטאר הביסה 0:4 את איחוד האמירויות ועלתה לגמר

גם החרם לא מנע חגיגה קטארית בדרבי המפרץ: חוחי, עלי, אל חיידוס ואיסמעיל כבשו באבו דאבי וסידרו לנבחרתם נקמה והעפלה היסטורית לגמר

עריכת וידאו: מתן חדד

נבחרת קטאר העפילה הערב (שלישי) לגמר אליפות אסיה בפעם הראשונה בתולדותיה, לאחר שהביסה 0:4 את המארחת איחוד האמירויות באבו דאבי. עבור הקטארים, שהישג השיא שלהם בטורניר היבשתי היה המקום החמישי ב-1984 ו-1988, מדובר בהצהרת כוונות לקראת הגביע העולמי אותו יארחו ב-2022 ובעיקר בנקמה מתוקה בשכנה עמה היא מצויה בסכסוך. ביום שישי (16:00, ספורט 5) הם יוכלו גם לחגוג תואר היסטורי, אם יצליחו להפתיע בגמר את יפן.

בועלם חוחי שחקן נבחרת קטאר. רויטרס
בועלם חוחי חוגג את השער הראשון/רויטרס

חצי הגמר הזה היווה מפגש ראשון בין שתי הנבחרות מאז החלטתה של איחוד האמירויות לנתק את היחסים עם קטאר ביוני 2017. החרם הזה יצר את המשבר הדיפלומטי הכי קשה במפרץ הערבי בעשורים האחרונים, ובנוסף החליט משרד הספורט של איחוד האמירויות גם לקנות את כל הכרטיסים לחצי הגמר ולחלק אותם בחינם כדי לדחוף את הנבחרת לניצחון שהוא מעבר לכדורגל. אבל הקטארים, שהסתדרו לאורך כל הטורניר ללא הקהל שלהם, עשו את זה שוב.

הנבחרת של פליקס סאנצ'ס, המורכבת בחלקה מאוסף שחקנים ממדינות שונות, לא הותירה למארחת כל סיכוי. המתאזרח האלג'יראי בועלם חוחי בעט כדור שטוח שעבר מתחת לידיו של שוער איחוד האמירויות וחדר פנימה בדקה ה-22. אלמואז עלי ירה את השני בדקה ה-37 ובצד השני לא הצליחו שחקניו של אלברטו זאקרוני להשיג את השער שיחזיר אותם למשחק. אכרם עפיף, שבישל את שני השערים הראשונים, הוסיף לעצמו בישול שלישי וחסן אל חיידוס חתם את התוצאה עם הקפצה יפה בדקה ה-80. איסמעיל אחמד המקומי הורחק בדקה ה-90 בהתערבות ה-VAR, וזה השאיר זמן למחליף חאמיד איסמעיל לנעוץ את הרביעי בתוך התוספת.

עוד באותו נושא

יפן הביסה 0:3 את איראן ועלתה לגמר אליפות אסיה

לכתבה המלאה
אוהדי נבחרת איחוד האמירויות. רויטרס
גם היציעים המלאים לא עזרו לאיחוד האמירויות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully