וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפן הביסה 0:3 את איראן ועלתה לגמר אליפות אסיה

יויה אוסאקו כבש צמד (56 ו-67 בפנדל), גנקי הראגוצ'י (91) הוסיף והסמוראים טיילו לגמר, שם יפגשו את המנצחת בין קטאר לאיחוד האמירויות

יויה אוסאקו שחקן נבחרת יפן. רויטרס
אוסאקו חוגג/רויטרס

אלופת הטורניר ארבע פעמים בעבר, יפן, הצליחה לעלות הערב (שני) לגמר שייערך ביום שישי הקרוב מול איחוד האמירויות או קטאר. היפנים הכניעו ללא תנאי 0:3 את איראן ויוכלו לזכות בתואר לראשונה מאז 2011.

היפנים, שהגיעו לשמינית גמר המונדיאל האחרון והפסידו 3:2 לבלגיה אחרי שכבר הובילו 0:2, אמנם לא הגיעו לאליפות בסגל החזק ביותר שלהם, אבל גם כך הם הסתדרו בקלות עם איראן. חלוץ ורדר ברמן יויה אוסאקו כבש צמד. הראשון הגיע בדקה ה-56 כשטאקומי מינאמינו פרץ משמאל והגביה לרחבה, אוסאקו נגח פנימה וקבע 0:1 לסמוראים. אוסאקו השלים צמד בדקה ה-67 עם פנדל נהדר אחרי נגיעת יד ברחבה שנשרקה אחרי שהשופט הלך לצפות בהילוך החוזר. גנקי הראגוצ'י מהאנובר השלים את החגיגה בדקה ה-91 כשבעט פנימה וסיים בצורה מוצלחת מתפרצת, 0:3.

איראן, שזכתה בטורניר שלוש פעמים בעבר לא תזכה בו השנה, אבל נותר לה עדיין המשחק על המקום השלישי, בו זכתה ארבע פעמים בעבר. אגב, הזכייה האחרונה שלה בתואר הייתה אי שם ב-1976, כך שהיא מחכה כבר 43 שנה ותמשיך לחכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully