וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "לא הוגן ששחקנים שהיו שותפים להפסד יעלו סרטונים שיפגעו בקהל"

29.1.2019 / 7:39

אוגו, האסלביינק וטאפוקו, שבילו במסעדה אחרי ההפסד לרעננה, זומנו לשיחת הבהרה בה הוסבר להם שזו התנהגות לא מכובדת. בקבוצה התייחסו למחאת האוהדים: "המסר שלהם עבר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא שקט בהפועל באר שבע. ג'ון אוגו, נייג'ל האסלביינק וקווין טאפוקו, שלושת הזרים שהכעיסו חלק מאוהדי הקבוצה כאשר יצאו לבלות במסעדה אחרי ההפסד להפועל רעננה בשבת וסרטון שלהם התפרסם, זומנו לשיחה אצל מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. בבאר שבע הבהירו אמש כי לא מדובר בשיחת נזיפה, אלא בסוג של שיחת הבהרה בה הוסבר לשחקנים כי זה לא מכובד לצאת לבילוי אחרי הפסד בזמן שמאות אוהדים עשו את הדרך חזרה לבאר שבע בכאב רב אחרי המשחק הגרוע מול רעננה.

השלושה הבינו שהם לא נהגו כראוי כשהיו שותפים לצילום הסרטון שהופץ ברשת ובמועדון הוחלט להסתפק בכך. "אוהדים שלנו נסעו 200 קילומטר הלוך חזור מבאר שבע לרמת גן וזה לא הוגן ששחקנים אשר היו שותפים להפסד כל כך מכעיס, ייצאו לבלות ויעלו סרטונים שפוגעים ברגשות של הקהל", אמרו במועדון.

נייג'ל האסלביינק, ג'ון אוגו שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. יוסי ציפקיס
הרתיחו את האוהדים. האסלביינק ואוגו/יוסי ציפקיס

סיפור שלושת הזרים, גרם ככל הנראה גם להגעה של עשרות מאוהדי הקבוצה לאימון אתמול. זה היה צעד יוצא דופן מצד האוהדים שבמשך תקופה מאוד ארוכה לא הגיעו לאימון במטרה לקלל ולהעביר ביקורת כנגד השחקנים. בבאר שבע העדיפו לסיים את הסיפור ללא התערבות משטרתית והמנכ"ל רחמים לא הזמין למקום ניידת מחשש שהדבר רק יביא להתלהטות היצרים. בקבוצה מאמינים שאחרי מה שהיה אתמול, האוהדים לא יגיעו שוב עד שבת. "המסר של האוהדים עבר. לא היתה אלימות והעניינים לא התדרדרו", אמרו במועדון. "זה תמיד לא נעים כשזה מגיע למצב הזה שאוהדים מגיעים לאימון ומקללים, אבל זה כנראה לא יכול לפסוח גם על הפועל באר שבע".

בנוגע לחן עזרא ולעדן בן בסט, עדיין אין התקדמות מול השחקנים ומול מכבי נתניה והפועל תל אביב שרוצות אותם. "זה ימשך עד הדקה ה-90 של חלון ההעברות", העריכו בהפועל באר שבע. "אלונה ברקת לא מוכנה להשתתף בשכרם והם לא רוצים לוותר על שכרם, אז לא ברור אם יהיו עסקאות אבל בטוח שזה לא יקרה עכשיו אלא רק ברגע האחרון לפני שהחלון יסגר".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע: אוהדים הגיעו לאימון וקיללו את השחקנים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully