וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "לא המשחק הכי טוב שלנו, אבל השגנו שלוש נקודות"

28.1.2019 / 23:20

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-0:2 על הפועל חדרה, שהגדיל את הפער של הצהובים מבני יהודה השנייה ל-21 נקודות: "נעבוד על מה שצריך ונשתפר. מיכה השחקן הכי חשוב במערך? כולם חשובים"

שחקני מכבי תל אביב. שלומי גבאי
עוד ניצחון בדרך לתואר. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/שלומי גבאי

מכבי תל אביב השיגה הערב (שני) ניצחון נוסף בדרכה הבטוחה להחזרת כתר האליפות. הצהובים גברו 0:2 על הפועל חדרה במשחק שנעל את המחזור ה-20 בליגת העל, ונעזרו בשערים של איתי שכטר (18) ואלירן עטר (29) כדי להבטיח שלוש נקודות די קלילות שעזרו להם לשמור על מאזן מושלם בליגת העל.

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', אמר בסיום: "אלה שלוש נקודות. אנחנו יכולים לשחק טוב יותר, כמובן. היו לנו כמה הזדמנויות במחצית הראשונה לכבוש עוד. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. אנחנו מודעים לזה, נעבוד על מה שצריך ונשתפר. דור מיכה הוא השחקן הכי חשוב במערך? כל השחקנים חשובים". איביץ' נשאל מדוע אלי דסה לא נכלל בסגל והאם זה קשור למעבר אפשרי לבשיקטאש, אבל הוא סירב לענות על כך.

הפער של מכבי תל אביב מבני יהודה השנייה הוא כאמור 21 נקודות ועל פי כל ההיסטוריונים של ליגת העל מדובר בהפרש הגדול ביותר שהיה אי פעם בליגה הבכירה בישראל בין שתי הראשונות. הפער הכי גדול שהיה לפני כן בין שני הראשונות בטבלה היה בעונת 2004/5 כשמכבי חיפה החזיקה ביתרון של 18 נקודות אחרי 22 מחזורים. כמו כן, הצהובים הם הראשונים שפותחים את העונה ללא הפסד ב-20 מחזורי הליגה הראשונים של העונה מאז מכבי חיפה של 2004/5, גם אז זה היה עם 16 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו. בנוסף, הפער של מכבי תל אביב מבני יהודה כעת הוא הפער הגדול ביותר בפסגה של איזושהי ליגה בכירה בעולם כרגע, מבין 197 ליגות פעילות.

מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן: "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, היה לנו קשה. השחקנים שלי עשו מאמץ גדול. היינו רכים בהתחלה, וכשאתה נותן מתנות למכבי תל אביב אתה משלם מחיר יקר. מחמאות? קיבלנו מספיק מחמאות השנה, אנחנו רוצים נקודות. אנחנו עם הפנים קדימה ויש לנו עוד הרבה מאבקים חשובים. אנחנו לא מוותרים על כלום. הלוואי ונצליח לתפוס מקום בפלייאוף העליון, אנחנו עושים השנה דברים מדהימים ואם יש מגיע אז מגיע להפועל חדרה".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל חדרה
מכבי תל אביב דחתה הצעה מראיו וייקאנו על השאלת פרדראג ראיקוביץ'
ולאדן איביץ': "הליגה בישראל טובה, אני מרגיש יותר בטוח כאן מבבלגרד או בסלוניקי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully