וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "אני מלא מוטביציה לשבור את שיא הזכיות של פדרר"

הסרבי שהניף תואר גרנד סלאם 15 במלבורן, מכוון גבוה: "לעשות היסטוריה בענף שאני כל כך אוהב יהיה דבר מאוד מיוחד"

עריכת וידאו: מתן חדד

יכולת השיא שלו באליפות אוסטרליה בכלל ובגמר נגד רפאל נדאל בפרט, הפכה את נובאק דג'וקוביץ' (לפחות כרגע) לפייבוריט ברור לזכייה גם בטורנירי הגרנד סלאם בהמשך העונה. אתמול (ראשון) הוא הניף את תואר הגרנד סלאם ה-15 שלו וביום בהיר במיוחד אפשר לראות אותו עוקף את נדאל (17) ואפילו את השיאן רוג'ר פדרר (20).

"לעשות היסטוריה בענף שאני כל כך אוהב יהיה דבר מאוד מיוחד. כמובן שלנסות לשבור את השיא זה דבר שמעניק לי מוטיבציה", אמר הסרבי כשנשאל על שיא הזכיות בגרנד סלאם.

דג'וקוביץ' בן 31 וצעיר בשש שנים מפדרר, כך שנראה שיש לו עוד הרבה זמן לנסות לשבור את השיא. כמובן שגם נדאל בן ה-32 לוטש עיניים וכשבאופק לא מופיע מי שמסוגל לאיים עליהם, נראה שזה רק עניין של זמן עד שלפחות אחד מהם יעבור את השוויצרי.

נובאק דג'וקוביץ', רפאל נדאל, גמר אליפות אוסטרליה 2019. רויטרס
מי יגיע ראשון? נדאל ודג'וקוביץ'/רויטרס

נולה הוסיף: "כמה שנים אמשיך לשחק? אני לא יודע. אבל אני יודע שאני רוצה להתרכז בלהשתפר כל הזמן - מבחינה מנטלית, פיזית ורגשית - כדי להמשיך להתחרות ברמה הכי גבוהה בשנים הבאות וכדי שבסופו של דבר אני אוכל להתקרב לשיא של רוג'ר".

מאז 2004 התקיימו 61 טורנירי גרנד סלאם ופדרר, נדאל ודג'וקוביץ' זכו ב-52 מתוכם. הפעם האחרונה שבה טניסאי אחר זכה בגרנד סלאם הייתה ב-2016, אז סטן ואוורינקה הניף את הגביע בארה"ב.

עוד באותו נושא

נובאק דג'וקוביץ': "מדהים לעמוד כאן 12 חודשים אחרי הניתוח"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully