וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "מדהים לעמוד כאן 12 חודשים אחרי הניתוח"

הסרבי התרגש אחרי הזכייה השביעית במלבורן: "זה היה חתיכת מסע". נדאל: "יום לא טוב, אבל הכי חשוב שחזרתי מהפציעה שלי"

נובאק דג'וקוביץ' אחרי הזכייה באליפות אוסטרליה. GettyImages
סגר מעגל. דג'וקוביץ'/GettyImages

"אני מנסה להרהר במסע שעברתי ב-12 החודשים האחרונים. בדיוק לפני שנה עברתי ניתוח ולעמוד פה עכשיו, אחרי שזכיתי בשלושה טורנירי גרנד סלאם רצופים, זה באמת מדהים". כך סיכם היום (ראשון) נובא' דג'וקוביץ' את הזכייה שלו באליפות אוסטרליה אחרי ניצחון מרשים 3:6, 2:6, 3:6 על רפאל נדאל בגמר.

זה היה עוד ערב היסטורי של הטניסאי הסרבי. הזכייה בשביעית שלו במלבורן (מתוך שבעה גמרים) הפכה אותו לשחקן המעוטר בהיסטוריה של הטורניר וההנפה של תואר הגרנד סלאם ה-15 שלו, סייעה לו לעבור את פיט סמפראס האגדי. נדאל עדיין מקדים אותו עם 18, אבל לא הצליח לשחזר את הזכייה שלו ב-2009 ורשם הפסד רביעי בגמר באוסטרליה.

דג'וקוביץ' החמיא ליריב שלו: "אני יודע שהיה לרפא משחק קשה הערב, אבל אני רוצה להגיד לו: 'חזרת מפציעה שהותירה אותך בחוץ במשחק תקופה ארוכה ואתה מראה לי ולכל הטניסאים האחרים והצעירים ברחבי העולם את המשמעות של מה זו רוח לחימה'".

נדאל סיכם: "היו לי שבועיים מאוד אמוציונליים, גם אם זה לא היה הערב הכי טוב שלי. עברתי כמה רגעים קשים בשנתיים האחרונות, נאלצתי לפרוש משני טורנירים בשנה שעברה, כולל מהטורניר כאן וזה כאב מאוד. למרות שזה לא היה היום שלי, מאוד חשוב לי להיות במקום בו אני נמצא, אחרי שהתאוששתי מהפציעה".

שחקן העבר האוסטרלי פט קאש, שמשמש היום כפרשן, אמר: "בניגוד לשאר הטורניר, הפעם נדאל לא הצליח להיכנס לקצב. קשה לעשות את זה כשנובאק משחק כל כך טוב, אבל זה תמיד ממלא השראה לצפות ברפא נלחם ככה עד הרגע האחרון".

רוד לייבר האגדי, צייץ: "ברכות לנובאק דג'וקוביץ', מלך אליפות אוסטרליה הפתוחה. אתה גורם לזה להיראות קל, אבל זה לא. המסירות שלך והעבודה הקשה הן דוגמה לכולם. עוד שיאים בדרך".

שחקנית העבר, קים קלייסטרס, אמרה: "כשיש לך ילדים, אתה לומד לאזן את הזמן שלך. כשאתה משלב בין ספורט לחיי משפחה, אתה נותן 100 אחוז על המגרש ומנסה לא לבזבז זמן מעבר למה שצריך. והיום נובאק בהחלט לא בזבז זמן!".

רפאל נדאל, אליפות אוסטרליה 2019. רויטרס
שבועיים אמוציונליים. נדאל/רויטרס

משפחת דג'וקוביץ' צפתה בבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully