וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול במכבי חיפה: "אנחנו מבולבלים ליד השער"

28.1.2019 / 8:13

אחרי שלא כבשו משחק שלישי רצוף שחקני מכבי חיפה תוהים לאן נעלם עוואד, שמתוסכל אבל מתכוון להילחם על מקומו. ביקורת על שחקני ההתקפה, מחמאות לחבשי, לביא וריינן, סומא יוקפא?

עריכת וידאו: מתן חדד

1. ביקורת על שחקני ההתקפה: "אנחנו מבולבלים ליד השער"

אכזבה במכבי חיפה, שסיימה אמש (ראשון) ב-0:0 עם מכבי נתניה והשלימה שלושה משחקים רצופים ללא שער זכות. אחרי המומנטום האדיר בפתיחת הקדנציה של מרקו בלבול על הקווים, הירוקים נעצרו במחזורים האחרונים. במועדון אמנם מרוצים מכך שהקבוצה התייצבה ושגם אתמול היא שלטה במרכז השדה והייתה טובה יותר, אולם יחד עם זאת מתוסכלים מחוסר הדיוק והריכוז ליד השער, ומבקרים את שחקני ההתקפה.

"מה אנחנו צריכים לעשות אחרת? פשוט להיות מדוייקים", טען מרקו בלבול בסיום, אבל חלק מהשחקנים נשמעו קצת אחרת. "אנחנו מניעים כדור כמו שצריך, אנחנו אגרסיביים, אבל בפעולות ליד השער אנחנו נכנסים לבלבול", אמר אחד השחקנים. "עם מספר הפעמים שיצאנו להתקפות והגענו לאזורים המסוכנים, לא יכול להיות שלא יהיה מצב אחד באמת מסוכן למסגרת. אם לא נשפר את זה נהיה בבעיה".

לקראת סיום המשחק נראו השחקנים עצבניים במיוחד, ואחד מהם הסביר ש"כולם רצו לנצח כדי לבסס מקום בצמרת הגבוהה. לא צריך להתרגש מזה ששחקנים נכנסים לאמוציות של משחק, כל עוד זה בגבול הנורמה".

עוד בנושא

מכבי חיפה סיימה ב-0:0 מאכזב עם מכבי נתניה, בכורה לפלקושצ'נקו
מרקו בלבול: "שועה ופלקושצ'נקו הם בטח לא המושיעים של מכבי חיפה"
מהומות בסכנין אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, שני אוהדים נפצעו קל

שחקן מכבי חיפה ירדן שועה מול מכבי נתניה. קובי אליהו
חסר מחץ ליד השער. ירדן שועה אמש/קובי אליהו

2. אלה שיעזבו, אלה שיישארו ואלה שיצטרפו

לא מעט שחקנים שמשתייכים לסגל הקבוצה ראו אתמול את המשחק מהבית והבינו שדרכם במכבי חיפה לקראת סיום. שלומי אזולאי, שעד הגעתו של מרקו בלבול היה שחקן הרכב קבוע, צפוי לעזוב, ונראה שאחת מבין הפועל חיפה או בית"ר ירושלים תעביר אותו לשורותיה.

גם הביקוש לאופיר מזרחי גבוה למדי, והפועל תל אביב, בני יהודה, בני סכנין ומכבי פתח תקוה מביעות בו עניין. הקשר צפוי להחליט ביומיים הקרובים לאן לעבור. סיידובה סומא יישאר בשל העובדה ששיחק כבר בשתי קבוצות העונה (מה שעשוי למנוע ממנו לשחק בקבוצה שלישית), אבל ייתכן שיוקפא כדי לפנות מקום לזר נוסף. אליסון דוס סנטוס גם עשוי להישאר בשל חוזהו הגבוה שגורם לקשיים במשא ומתן עם קבוצות אחרות, אם כי בסביבתו של הבלם מחפשים עבורו אלטרנטיבות גם מחוץ לישראל.

רועי קהת מחוזר על ידי הפועל באר שבע, אבל נכון לעכשיו נראה שהסיכויים לעסקה נמוכים. קהת מעורר עניין גם אצל קבוצות אחרות, אבל גם במקרה הזה חוזהו הגבוה מהווה מכשול. לצד השחקנים שיעזבו, הקבוצה תנסה גם לחזק את הסגל. ככל הנראה החיזוק יכלול שני זרים: אחד בקישור האחורי והשני בלם או מגן שמאלי.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
סיידובה סומא שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יוקפא כדי לפנות מקום? סיידובה סומא/יוסי ציפקיס

3. עוואד מתוסכל, השחקנים תוהים: איך הפך לחלוץ הרביעי שלנו?

רשימת השחקנים המתוסכלים במכבי חיפה לא מתמצה בכאלה שלא נכללו בסגל. גם מוחמד עוואד - שלא פתח אתמול - מאוכזב מאוד על פי חלק מחבריו לקבוצה. החלוץ שהצטיין בפתיחת העונה אמור היה להיכנס אמש כחילוף שלישי, אולם בשל הפציעה של עאיד חבשי כלל לא שותף. חלק מהשחקנים הביעו פליאה על כך שעוואד הפך לחלוץ הרביעי ברוטציה, אבל בסביבתו מבהירים שהוא ימשיך להילחם על מקומו ושהוא מאמין שהוא יחזור עוד להרכב עוד העונה.

שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד. אדריאן הרבשטיין
לא רק הוא מתוסכל מהספסול המתמשך. מוחמד עוואד/אדריאן הרבשטיין

4. במועדון מחמיאים: "חבשי, לביא וריינן עשו קפיצת מדרגה"

בקבוצה מקווים שהפציעה של חבשי לא חמורה ומחכים לתוצאות הבדיקות שייערכו היום, אחרי ששוב נפגע בברכו. במועדון מקווים שהבלם לא ייאלץ להיעדר תקופה ממושכת. בכל מקרה חבשי ספג צהוב חמישי ובקבוצה העריכו שיחזור בעוד שבועיים. כך או כך חבשי זכה לשבחים על היכולת שהציג לפני שנפצע, וגם נטע לביא ואטיין ריינן קיבלו מחמאות. "השלושה האלו עשו קפיצת מדרגה אדירה מאז שבלבול הגיע. הם מוכיחים למה התעקשו עליהם בהרכב", אמר גורם במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully