וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות בסכנין אחרי ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה, שני אוהדים נפצעו קל

27.1.2019 / 21:05

אוהדי האדומים השליכו חפצים, עקרו כיסאות וזרקו אותם לעבר המגרש והתקוטטו בינם לבין עצמם ועם המשטרה אחרי ההפסד. לוזון: "שמח מאוד מהניצחון"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

ערב עצוב מאוד לבני סכנין. האדומים הפסידו היום (ראשון) 1:0 למכבי פתח תקוה בבית ונותרו במקום האחרון עם 15 נקודות בלבד, שש מתחת לקו האדום ומאותה מכבי פתח תקוה בדיוק, שנהנתה משער של תאי בריבו בדקה ה-66. גיא לוזון רשם בכורה חלומית מבחינתו.

מי שמבחינתו הערב היה הרבה פחות חלומי הם אוהדי בני סכנין, שהתפרעו לקראת הסיום. זה החל בקללות, יריקות וזריקת חפצים לעבר השוער צחי גיגי, ששמר על השער הסמוך אליהם. לאחר מכן, הם החלו לעקור כיסאות מהיציע ולהשליך לעבר הדשא. שריקת הסיום וההפסד הובילו להתפרעות המונית ביציעים ולמראות מאוד לא נעימים. שני אוהדים נפצעו כשאחד מהם נפצע מהגדר ביציע, אחד בירך והשני בידו. מצבם של שניהם הוגדר כקל.

מהמשטרה נמסר: "בעקבות הפסדה של בני סכנין, פרצה קטטה בתוך יציע אוהדי הקבוצה המקומית. לפני זמן קצר התקבל דיווח מבי"ח המרכז הרפואי לגליל על שני גברים שהובאו מסכנין, האחד דקור ברגלו והשני פצוע בידו באורח קל (ע"פ גורמי חקירה). חוקרים פתחו בבדיקה לבירור נסיבות פציעת שני הגברים ואיסוף ממצאים".

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את בני סכנין משער של תאי בריבו

אוהדי בני סכנין. שלומי גבאי
אירועים אלימים לקראת הסיום/שלומי גבאי

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "הסתדר? אפשר לומר. התוצאות אתמול הסתדרו לא בדיוק לטובתנו. אמרתי לשחקנים שאם נחכה ונסמוך על קבוצות אחרות רק נידרדר. אני שמח מאוד שהשחקנים באו עם המון נחישות. ידענו מה אנחנו עושים עם הכדור ומה עושים בלעדיו. היינו שקטים מאוד. בסוף נלחצנו לאחור כי נגמר האוויר. היינו בסדר גמור יחסית למשחק ראשון. הניצחון היה הכי חשוב פה. לא הייתי מתוכנן לחזור השנה, לא רציתי לחזור השנה אבל איכשהו אני כאן. אני שמח לפתוח עם ניצחון שחשוב הרבה יותר לקבוצה מאשר לי. יש לנו עוד דרך ארוכה כדי להינצל מהמצב בו אנחנו נמצאים. בשבוע הבא זה כבר מחזור חדש ומה שהיה היום לא רלוונטי. אנחנו צריכים להסתכל קדימה וזה המשחק מול הפועל רעננה, שנתנה אתמול משחק פנטסטי. אבי לוזון הוא לא העניין, כל מועדון מכבי פתח תקוה מאושר מאוד הערב".

חלוץ מכבי פתח תקוה תאי בריבו: "הניצחון יותר חשוב מהשער שלי. אני מקדיש את הניצחון לאוהדים שהגיעו לפה, לאבי לוזון, לכל החברים שהגיעו. זה נותן לנו קצת אוויר, אבל אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא מול רעננה". על לוזון: "יש אימונים קצביים, הוא מטריף את השחקנים וזה הכי חשוב. אין ספק שיש לנו חומר שחקנים טוב והניצחון נותן לנו דרייב קדימה".

עוזר מאמן בני סכנין עודד קוטר, שעמד על הקווים בשל העובדה שגיורגי דרסיליה עדיין לא עבר בבקרת התקציבים, אמר: "לא היינו במשחק, אבל גם פתח תקוה לא הייתה במשחק, אבל הצליחה לכבוש. היינו מסובכים עוד לפני המשחק, כולם מבינים ויודעים את זה. אני מקווה ומאמין שאפשר לצאת מהמצב הזה. אני מאמין שיגיע חיזוק, גיורגי עובד על זה ואני מאמין שיגיעו שחקנים טובים. השחקנים שמשחקים הם מבחינתנו תמיד הכי טובים ואני מקווה שיהיו לנו ימים יותר יפים. אני בטוח שאנחנו יכולים להישאר בליגה".

על הקהל אמר המאמן: "זה לא נעים, יש לסכנין הרבה הפסדי בית העונה. אני מבין את הקהל שמאוכזב מאוד. הקהל חשוב מאוד לסכנין והוא חייב להבין שאנחנו צריכים אותו כדי לצאת מהמצב הזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
"ידענו מה אנחנו עושים עם הכדור ומה עושים בלעדיו". גיא לוזון/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully