וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "שועה ופלקושצ'נקו הם בטח לא המושיעים של מכבי חיפה"

27.1.2019 / 22:36

מאמן הירוקים ניסה להוריד לחץ משחקני הרכש אחרי ה-0:0 בנתניה. פלקושצ'נקו: "חבל שהכדור שלי לא נכנס". דראפיץ': "משחק פלייאוף טיפוסי"

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי נתניה ומכבי חיפה שוב לא הצליחו לכבוש, כמו במחזור הקודם, וסיימו הערב (ראשון) ב-0:0 שמנע מהירוקים להתקדם למקום השני והמארחת להתקדם למקום השלישי. מקסים פלקושצ'נקו ערך בכורה כמחליף אצל מרקו בלבול, אבל גם הוא וגם ירדן שועה לא הצליחו להכריע את המשחק ודווקא נתניה הייתה קרובה יותר במחצית השנייה, כשגיא חיימוב מנע ממנה לכבוש. זו פעם רביעית ברציפות ששתי הקבוצות נפגשות בינואר ומסיימת בתיקו, כשמכבי חיפה נעצרה אחרי שישה ניצחונות חוץ רצופים.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. קובי אליהו
התיקו משקף לדעתו. מרקו בלבול/קובי אליהו

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה: "שיחקנו נגד קבוצה ביתית מאוד חזקה ומאוד מוכשרת, שלוש שנים המאמן שם מתווה להם דרך. תיקו שיקף את מה שקרה במשחק הזה. אמנם הגענו למצב או שניים יותר מהם, אבל זה משקף. התקשינו בפעולה האחרונה, היינו צריכים להיות יותר חדים. במשחקים הבאים זה יילך יותר טוב. אני שמח מאוד ששועה ופלקושצ'נקו הצטרפו, יש פה סגל רחב וטוב והם בטח לא המושיעים של מכבי חיפה. הם צריכים לעשות את העבודה שלהם. אני שמח שהם ידעו לקום מהספסל, אבל לצערי היינו חסרים את הגול הקטן הזה".

מקסים פלקושצ'נקו סיכם את הופעת הבכורה: "4-5 סנטימטרים היו חסרים לי בבעיטה, חבל מאוד שזה לא נכנס. זה היה עוזר לי בבכורה ועוזר לביטחון בקבוצה החדשה שלי. רצינו לעלות למקום השני. התרכזתי רק בקבוצה שלי, לא התרגשתי מהמעבר הזה. אני חושב שקיבלתי הרבה הודעות תמיכה וזה עזר לי מאוד. אני מקווה שבמשחק הבא הקהל הזה ימשיך לדחוף, ואנחנו נשמח אותו. מרקו מכיר אותי טוב מאוד ושם אותי בעמדה שאני בולט בה. אני מקווה שאחזיר לו במשחקים הבאים".

עוד באותו נושא

מכבי נתניה ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה
מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' עם עוזרו שי ברדה. קובי אליהו
מרוצה מאוד מהדרך. סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה/קובי אליהו

סלובודן דראפיץ', מאמן מכבי נתניה, אמר לאחר המשחק: "אנחנו לא מסופקים, במחצית השנייה היינו יותר טובים ומכבי חיפה לא הגיעה למצבים. היה חסר לנו הפס האחרון, הבעיטה האחרונה, אבל אני מרוצה מהחבר'ה שלי. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, אבל להמשיך באותה הדרך. יש פה חבר'ה טובים שנותנים הכול למען המועדון ובעל הבית. אני גאה בהם מאוד. היה משחק פלייאוף עליון טיפוסי. אנחנו עדיין לא שם ואנחנו נלחמים כדי להיות שם. אני מרוצה מאוד מהדרך. לכבוש או לא לכבוש תלוי גם ביום בו אתה נמצא. אנחנו צריכים להמשיך באותה דרך ונראה לאן זה יוביל אותנו".

לקראת הפועל באר שבע בשבת: "אנחנו גם יכולים לסיים את העונה במקום החמישי. טרנר זה טרנר. לביאה פצועה באר שבע, צריך להגיע לשם ב-100% אחרת אפשר לחטוף. יש לנו כמה ימים להתכונן למשחק מול באר שבע. כשנגיע לשם, אני מקווה מאוד שיהיה לנו משחק טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully