וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שובר אפילו את השיאים של עצמו, ואלוורדה חושב על הגביע

הארגנטינאי כבר עם 19 שערים ב-19 מחזורים וכבש או בישל ב-14 המשחקים האחרונים של ברצלונה. המאמן: "עכשיו הראש שלנו רק במשחק מול סביליה ברביעי"

שחקן ברצלונה נלסון סמדו חוגג. רויטרס
שער בכורה בברצלונה. סמדו/רויטרס

העונה בספרד עדיין רחוקה מסיומה, אך נראה שברצלונה תשייט לעוד אליפות. הערב האלופה ניצחה ללא מאמץ מיוחד את ג'ירונה 0:2 בחוץ ושמרה על פער של חמש נקודות מאתלטיקו מדריד השנייה. נלסון סמדו כבש שער בכורה במדי הקטלאנים בעוד שליאו מסי התכבד בשער ה-589 שלו במדי ברצלונה. הכוכב הארגנטינאי נמצא בכושר נהדר גם בפרמטרים שלו ומאז נובמבר הוא מבקיע או מבשל בכל משחק של קבוצתו ומעורב בשער של קבוצתו ב-14 המשחקים האחרונים. למסי יש 19 שערים ב-19 מחזורים, יותר מכל שחקן אחר בחמש הליגות הגדולות.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ג'רארד פיקה חוגגים. רויטרס
עונה מופלאה שלו. מסי/רויטרס

"זה היה ניצחון חשוב מאוד בעונה הזו, אבל עכשיו הפוקוס שלנו הוא על יום רביעי", אמר בסיום ארנסטו ואלוורדה מאמן הקטלאנים שמכוון כבר לגומלין בגביע מול סביליה, "עשינו כמה שינויים בהרכב כמו שעשתה ג'ירונה. יש לנו שלושה משחקים בשישה ימים, אבל אנחנו מתמקדים עכשיו בגביע".

על נלסון סמדו, אמר: "הוא שחקן חזק, אנחנו עושים רוטציות. אני צריך להיות זהיר עם סרג'י רוברטו, היו לו כמה פציעות העונה ואני לא רוצה להעמיס עליו".

ג'ורדי אלבה פרגן ליריבה כשאמר: "היה לנו יותר קשה לשחק מול עשרה שחקנים מאשר מול 11. עבדנו מאוד קשה כדי לנצח והיה לנו קשה. ג'ירונה היא אחת הקבוצות שמשחקות את הכדורגל הכי טוב בליגה".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה גברה 0:2 על ג'ירונה והגדילה את הפער מאתלטיקו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully