וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 1:4 את שטוטגרט

טיאגו (5), עצמי של גנטנר (55), גורצקה (71) ולבנדובסקי (84) סידרו לבווארים ניצחון ליגה שביעי ברציפות והקטנת הפער בפסגה לשש נקודות. רביעייה גם לר.ב. לייפציג

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-19 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים שקבעו מאזן מדהים של 37 שערים בסוף השבוע הזה. בראשון הצליחה באיירן מינכן לרשום ניצחון ליגה שביעי ברציפות עם 1:4 ביתי נגד שטוטגרט, והמדורגת רביעית ר.ב. לייפציג הלכה בדרכה עם 0:4 מרשים במגרשה של פורטונה דיסלדורף.

סרג' גנאברי שחקן באיירן מינכן עם תומאס מולר. רויטרס
גנאברי והומלס חוגגים/רויטרס

באיירן מינכן - שטוטגרט 1:4

הבווארים הצליחו להשיג שלוש נקודות נוספות ולהקטין את הפער מבורוסיה דורטמונד בחזרה לשש נקודות כשעל הדרך עם כמובן חולפים על פני בורוסיה מנשנגלדבאך בדרך למקום השני. השער הראשון של באיירן הגיע כבר בדקה החמישית אחרי שרוברט לבנדובסקי השאיר לטיאגו אלקנטרה כדור רוחב שהגיע מתומאס מולר והספרדי בעט פנימה את ה-0:1. האורחת הצליחה לאזן בצורה מפתיעה בדקה ה-26. כריסטיאן גנטנר הכניס כדור עומק לאנסטסיוס דוניס היווני, שבעט מ-22 מטר לחיבורים וקבע 1:1.

במחצית סרג' גנאברי נכנס במקום חאבי מרטינס וסיפק תפוקה כבר בדקה ה-55. הגרמני בעט מצד ימין של הרחבה כדור שפגע בגנטנר והלך פנימה, 1:2. רוברט לבנדובסקי החמיץ פנדל בדקה ה-65, אבל למרות זאת באיירן הצליחה להגדיל את התוצאה. ליאון גורצקה, שכבש צמד מול הופנהיים במחזור שעבר, הוסיף בנגיחה בדקה ה-71 אחרי הגבהה של יוזואה קימיש, שבישל גם את הרביעי, הפעם לרוברט לבנדובסקי בדקה ה-84 וזה 1:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. GettyImages
סגרו עניין כבר בפתיחה. שחקני לייפציג חוגגים/GettyImages

פורטונה דיסלדורף - ר.ב. לייפציג 4:0

המדורגת רביעית עצרה את רצף ארבעת הניצחונות של דיסלדורף בזכות בליץ אדיר בפתיחה. יוסוף פאולסן הדני ניצל בלגן בהגנת המארחת כדי לכבוש בדקה השנייה והגיע ל-10 שערי ליגה עם השני שלו בדקה ה-16, כשבתווך גם הבלם איברהימה קונאטה גלגל לקורה ופנימה במהלך יפה בדקה התשיעית. קונרד ליימר האוסטרי חתם בדקה ה-68.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully