וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ערן לוי בישל והוביל את קטמון ל-0:1 מול סקציה נס ציונה

הכוכב של הירושלמים הוביל אותם עם בישול ליוגב לרמן (58) וגם לא אושר לו שער שהגיע לו. נצרת עילית הביסה 1:4 את הפועל ראשון לציון, צמד לאבידור

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-21 בליגה הלאומית ננעל היום (שני) עם שלושה משחקים. הפועל נצרת עילית המוליכה חגגה מול הפועל ראשון לציון עם 1:4. הפועל קטמון השלישית עם ערן לוי ניצחה 0:1 מבישול נוסף של הכוכב. הפועל עפולה סיימה ב-1:1 מול הפועל רמת גן בבכורה של בני בן זקן.

יובל אבידור שחקן הפועל נצרת עילית. דף הפייסבוק של הפועל נצרת עילית, אתר רשמי
שלושה שערים בשני משחקים. אבידור/אתר רשמי, דף הפייסבוק של הפועל נצרת עילית

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 1:4

הקבוצה של ירון הוכנבוים רשמה משחק שמיני ברציפות ללא הפסד והמשיכה לקבל תפוקה נהדרת מיובל אבידור, שהוסיף צמד לשער שכבש בבכורה שלו בשבוע שעבר. החלוץ הוותיק כבש בדקה ה-45 ואז הוסיף בדקה ה-57 כשעוד לפני כן חוליו סזאר (7) וגיא דיין (25) מוצאים את הרשת. בצד השני דולב בלולו רק צימק זמנית בדקה ה-38. נצרת עילית שיפרה את מאזנה ל-41 נקודות ופתחה פער של שלוש נקודות בפסגה.

עוד באותו נושא

הפועל כפר סבא יצאה מהמשבר עם 1:2 ברמת השרון

לכתבה המלאה
שחקן הפועל קטמון ערן לוי. קובי אליהו
לא אושר לו שער שהיה יכול להיות מהיפים שנראו בישראל העונה. ערן לוי/קובי אליהו

הפועל קטמון - סקציה נס ציונה 0:1

בבכורה של ערן לוי, הוא הצליח להוביל את הירושלמים ל-0:1 יקר מאוד מול הפועל כפר סבא. הפעם הוא שוב בישל ושוב הוביל את קטמון ל-0:1. בדקה ה-58 לוי הגביה כדור חופשי שפגש את ראשו של יוגב לרמן, משם פגע באחד משחקני ההגנה, שינה מעט את הכיוון והלך פנימה. בתוספת הזמן לא אושר לערן לוי שער, שככל הנראה היה אמור להיחשב. לוי בעט מהאוויר כדור בעוצמה אדירה מ-14 מטר למשקוף, זה ירד וככל הנראה חצה את קו השער, אבל הקוון לא אישר את השער. בעקבות הניצחון, נצמדה קטמון להפועל כפר סבא השנייה כשלשתיהן 38 נקודות.

שחקני הפועל עפולה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
הדהירה נעצרה. הפועל עפולה/אדריאן הרבשטיין

הפועל רמת גן - הפועל עפולה 1:1

בני בן זקן הצליח להוביל את הקבוצה שלו לנקודה במשחק הבכורה שלו על הקווים של הפועל רמת גן. נועם כהן קבע שוויון בדקה ה-80 אחרי שאדריאן רוצ'ט העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-50.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully