וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא יצאה מהמשבר עם 1:2 ברמת השרון

אחרי שני הפסדים רצופים, חזרו מגרונדמן עם שלוש נקודות הודות לצמד של פדידה. רק 0:0 להפועל פתח תקוה נגד איכסל בחוץ

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
צמד יקר. פדידה/מגד גוזני

המחזור ה-21 בליגה הלאומית ייצא לדרך ביום שישי עם חמישה משחקים. במוקד יעמוד הניסיון של הפועל כפר סבא להידבק למקום הראשון.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל כפר סבא 3:0

אחרי שצברה נקודה בלבד מתשע האחרונות והפסידה פעמיים ברציפות, הפועל כפר סבא הצליחה לצאת מהמשבר ולהשיג שלוש נקודות בגרונדמן. האיש של הירוקים היה עומר פדידה, שכבש צמד בדקות 23 ו-54. מוטי מלכה שלא מפסיק לכבוש, צימק בדקה ה-65, אבל המארחת לא הצליחה לחזור.

הפועל איכסל - הפועל פתח תקוה 0:0

הפועל פתח תקוה רצתה לרתום את ההתלהבות מהימים החדשים שעוברים על המועדון ולהשיג ניצחון חוץ במשחק תחתית חשוב, אבל נאלצה להסתפק בנקודה בלבד. איכסל יכולה להיות מרוצה עם התרחקות קטנה נוספת מהקו האדום.

מסאי דגו מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
רק תיקו. דגו והפועל פתח תקוה/דני מרון

הפועל אשקלון - הפועל עכו 1:1

חלוקת נקודות בסלה, שם הקבוצה המקומית - שרצתה לשים בצד את הצרות הניהוליות - לא הצליחה לחזור לצמרת הגבוהה. אליאור משעלי כבש לאשקלון בדקה ה-15, אבל אקיגו איוסון איזן בדקה ה-61 אחרי טעות קשה בהגנה המארחת.

בית"ר תל אביב - אחי נצרת 0:3

ניצחון קליל לבית"ר תל אביב רמלה, שאחרי שני הפסדים רצופים פגשה יריבה בהזמנה. שי גולן (41, פנדל), תומר אלטמן (45) ועומר בוארון (74) כבשו עבור המקומיים והעמיקו את המשבר המתמשך של אחי. אנס דאבור האורח החמיץ פנדל במצב של 0:0 והחבורה של מוטי איוניר עם שער בודד בחמשת המשחקים האחרונים.

בני לוד - הפועל מרמורק 1:0

שער של אביעד בורלא בדקה ה-36 הכריע את קרב התחתית וסיבך את בני לוד. למרמורק זה היה ניצחון שני ברציפות ופתאום אסי דומב ושחקניו נראים כמי שבכל זאת יכולים להינצל מירידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully