וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לב, אין נשמה, הכל חושך: העונה המקוללת של הפועל באר שבע

27.1.2019 / 7:19

השחקנים מיואשים, ההתנהלות הכללית מפוקפקת, ועכשיו מצטרף לכאוס גם סרטון שנוי במחלוקת של אוגו, האסלביינק וטאפוקו. האלופה מודה אחרי ההפסד: "רק רוצים לנעול את העונה הזו וללכת לים". וגם: התקופה הקשה של בן שהר והמסר של ברקת לשחקנים שבדרך החוצה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. "אין לנו לב ונשמה"

סרטון שהופץ אמש ברשתות החברתיות של אוהדי הפועל באר שבע, בו רואים את ג'ון אוגו, קווין טאפוקו ונייג'ל האסלביינק, שמחים ונהנים במסעדה בתל אביב, ככל הנראה אחרי המשחק אמש (שבת) בו הפסידה הקבוצה 3:1 להפועל רעננה, העכיר עוד יותר את האווירה סביב הפועל באר שבע. אוהדים של הקבוצה שהגיעו אתמול לאצטדיון רמת גן וספגו עם הקבוצה שלישייה, התנהגו בסיום למופת. המראות הרגילים של אוהדי קבוצה אורחת שמגיעים לאיצטדיון רמת גן ומתמקמים ליד גדרות החנייה שמתחת לשער 4 כדי לגדף ולהשמיץ, לא היו מנת חלקם של אוהדי באר שבע שחלקם אף עודד בצורה מעוררת כבוד את השחקנים מהיציע והתפזר חזרה הביתה בשקט.

הסרטון הזה שמאוחר יותר הורד מהרשתות יצר גם סוג של ויכוח בין האוהדים, מאחר שהיו רבים שטענו ששחקנים יכולים לצאת ולאכול במסעדה אחרי הפסד וכי הם לא צריכים להתאבל, אך היו גם כאלה שלקחו את זה בצורה מאוד קשה וטענו שהשחקנים המדוברים היו צריכים לכבד את האוהדים ולהימנע לפחות מהצילום. גם שחקנים בהפועל באר שבע לא אהבו לראות את הדברים. "הסרטון הזה מצטרף לתחושה שאין לנו לב ונשמה", אמר אחד השחקנים בהפועל באר שבע. "אם הפועל רעננה שכבשה עד המשחק נגדנו 13 שערים ב-19 משחקים, כובשת נגדנו שלושה שערים, מה יש להגיד עוד? מה יש עוד לומר? זה רק לב ונשמה. הפועל באר שבע צריכה להיראות כך נגד הפועל רעננה? שחקנים שמשתכרים מאות אלפי דולרים בעונה, צריכים להתבזות כך? איפה הכבוד שלנו?".

עוד בנושא

הפלייאוף העליון בסכנה? הפועל באר שבע הפסידה 3:1 להפועל רעננה
ברק בכר: "לצערי אנחנו נשברים מנטלית". מנחם קורצקי: "ניצחון אדיר"

שחקן הפועל באר שבע ג'ון אוגו. קובי אליהו
סרטון מעורר מחלוקת. אוגו אמש/קובי אליהו

2. הפלייאוף העליון שוב בסכנה

אם היו יכולים להבטיח לברק בכר הבוקר כרטיס למוקדמות הליגה האירופית בתום העונה, הוא היה חוטף את זה ורץ להזמין חופשה בתאילנד כמו שהוא אוהב. אלא שהמציאות רחוקה מאוד מהחלום. אלופת שלוש העונות האחרונות, לא יכולה להיות בטוחה בכלל בפלייאוף העליון והמשחק בשבת הבאה מול מכבי נתניה, שהדיחה אותה מגביע המדינה, יהפוך להיות קרב לחיים על מקום בפלייאוף כשנותרו רק שישה מחזורים לסיום העונה. "אין אחד במועדון שלא מת כבר לסגור את העונה הזו", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "רק לנעול את העונה הזו ולזרוק את המפתח לים. זו עונה מקוללת מכל הבחינות. התסריט הריאלי שנגמור אותה בסוף בפלייאוף התחתון. יותר מדי דברים קרו העונה כדי שנסיים אותה מחייכים. הכל חושך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
תאילנד כבר לא קוראת לו. ברק בכר/קובי אליהו

3. סימפטום השחקנים שכבר קיבלו הודעות עזיבה

אולי הסימפטום האחרון והמשקף של העונה הזו, מתבטא במה שקרה אתמול על הדשא. שיר צדק שרדף אחרי שחקני רעננה בדרך לשער השלישי שלהם היה כבר מחוץ לקבוצה לפני שלושה ימים ואתמול הוא החליף את לואי טהא שנפצע. ניב זריהן שכבר נאמר לו שהוא יוצא בהשאלה עד סוף העונה, נשאר ושיחק אתמול. חנן ממן שנעלם בחלקים גדולים של העונה והיה כבר בכיוון של מכבי חיפה, נשאר וחזר לכבוש. "אלה החלטות שמבטאות מועדון לא בריא", אמרו אמש בסביבת המועדון. "נכון שיש הסבר לכל דבר. בטוח שיש הסבר אמיתי של הצוות המקצועי בראשות ברק בכר, אבל בשורה התחתונה זה נראה רע וזה לא טבעי ששחקנים שכבר נאמר להם שהם עוזבים, נשארים ומשחקים. זו לא התנהלות נורמלית של מועדון בסדר גודל של הפועל באר שבע".

שחקני הפועל באר שבע אוהד לויטה, שיר צדק מאוכזבים. קובי אליהו
ההתנהלות נראית רע. שיר צדק, משמאל/קובי אליהו

4. נמשך המשבר ההתקפי של בן שהר

זו אולי התקופה היותר קשה בקריירה של בן שהר. גם מאור מליקסון לא מזכיר את השחקן שסחף אחריו קבוצה שלמה, אבל שהר צעיר יותר ואמור להיות עדיין בשיאו. אתמול הוא שוב פתח בהרכב והוחלף בלי שתרם דבר למשחק ההתקפה של הפועל באר שבע. "אפשר לפטור את זה בזה שבן איבד את הביטחון שלו והרי ידוע שחלוץ צריך ביטחון בשיא, אבל זה יהיה קל מדי", אמר גורם במועדון. "שחקן כמו בן שהר צריך לתת יותר כי הוא עדיין אחד החלוצים הכי טובים בכדורגל הישראלי. אפשר לבוא ולהקל ולהגיד שהוא לא מקבל כדורים, אבל עדיין בתקופות הטובות שלו גם בלי לקבל כדורים בן שהר ידע להבקיע. המשבר ההתקפי שלנו זה קודם כל בן שהר. אם ממנו לא יצפו, אז ממי כן?".

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. מערכת וואלה!
אין ביטחון, אבל גם אין תירוצים. בן שהר אחרי עוד החמצה/מערכת וואלה!

5. ברקת לא תשתתף בשכר העוזבים. סבע על סף חתימה

ההחלטות בהפועל באר שבע, כפי שכבר באו לידי ביטוי, משתנות. אבל אם אלונה ברקת לא תשנה החלטות אחרות שלה, הרי שהיא לא תשתתף בשכר של השחקנים שרוצים לעזוב. אם עדן בן בסט וחן עזרא שלא היו אתמול בסגל יעזבו עד תום החלון להפועל תל אביב ולמכבי נתניה, בהתאמה, ברקת לא תיקח על עצמה חלק משכרם. שוב, מדובר בהחלטה של ברקת שכבר התקבלה וצריך לוודא שהיא תעמוד בה. בכל הקשור לדיא סבע, אמרו אמש בבאר שבע שהעניינים לגביו מתנהלים על פי הסדר בסין וההערכה היא שהוא יימכר בתוך 48 שעות לגוואנגז'ו R&F. שמועות שהיו אתמול כאילו סבע כשל בבדיקות הרפואיות שלו, הוכחשו נמרצות על ידי גורמים בהפועל באר שבע וגם בסביבת השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully