וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לצערי אנחנו נשברים מנטלית". מנחם קורצקי: "ניצחון אדיר"

26.1.2019 / 20:12

מאמן הפועל באר שבע הודה לאחר ההפסד 3:1 לרעננה: "לא מצליחים להשתפר מנטלית, היינו פחות טובים". קורצקי: "אסור לנו להסתחרר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

הפועל רעננה, שבמשך כמה שנים נחשבה לקבוצה השחורה של הפועל באר שבע, חזרה למלא את התפקיד הזה הערב (שבת) עם ניצחון מפתיע 1:3 באצטדיון רמת גן. האלופה הובילה משער של חנן ממן מעמדת נבדל בדקה ה-10, אבל איבדה יתרון בפעם השביעית העונה כשיוג'ין אנסה הפך עם צמד (66 ו-77) ואור דסה חתם בדקה ה-93. באר שבע ספגה כבר 28 שערים העונה (אחד יותר מבכל העונה שעברה) ועלולה לאבד את המקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון בסיום המחזור ה-20.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. קובי אליהו
פעם שנייה שיתרון הופך להפסד. ברק בכר/קובי אליהו

המאמן ברק בכר התייחס שוב לבעיות המנטליות של הפועל באר שבע: "עשינו הכול כדי להרים את הרמה והתחלנו לא רע את המחצית השנייה, אבל כשמובילים 0:1 צריך לתת יותר ולא לאפשר לקבוצה היריבה להגיע ככה למצבים. אנחנו מנסים לעבוד על הצד המנטלי ולא להישבר, לצערי זה קורה לא מעט פעמים. זו פעם שנייה שאנחנו מובילים ומפסידים. רעננה הייתה היום יותר טובה ויותר אגרסיבית לצערי. אנחנו מנסים לשפר ולתקן כל הזמן, מנסים לחזק את הדברים הטובים ולעבוד עם השחקנים. לצערי אנחנו לא מצליחים. הפסדנו, הליגה העונה מאוד קשה. המטרה היא להסתכל למשחק הבא ולנצח אותו".

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. קובי אליהו
ההמתנה עם החילוף השתלמה לו. מנחם קורצקי/קובי אליהו

מנחם קורצקי, מאמן הפועל רעננה שכבר תכנן להוציא את יוג'ין אנסה לפני שכבש, הודה בסיום: "לפעמים שווה לחכות עוד שנייה עם החילוף, אני שמח מאוד בשביל אנסה. אני מאוד גאה בכל השחקנים שלי. אנחנו מקום ראשון בליגה בכל הפרמטרים, אבל סבלנו מחוסר ביטחון מול השער ולא כבשנו. אמרתי לשחקנים היום שאם נבקיע את השער הראשון, יגיעו עוד שערים. השחקנים דיברו ביניהם ואמרתי להם שלפעמים יש טעויות שיפוט נגדנו, אבל אנחנו מספיק חזקים כדי להתמודד עם זה. אני שמח שגם השחקנים שנכנסו וגם אלה שהיו במגרש הצליחו להפוך את התוצאה. זה לא פשוט מול הפועל באר שבע שהיא קבוצה אדירה. ניצחון כזה יכול להקפיץ אותנו, אבל אסור לנו להסתחרר. הליגה מאוד צפופה ונצטרך להשיג את הניצחונות שלנו כדי להישאר בליגה. לא פשוט למצוא שחקנים ולהביא אותם לרעננה, אבל אני בטוח שנעשה את זה".

שחקני הפועל רעננה בן סביר, אור דסה חגוגגים. קובי אליהו
בן סביר ואור דסה חוגגים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully