וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ביצעה מהפך וניצחה 1:2 את לאציו, רונאלדו הכריע בפנדל

קאנסלו המחליף השווה (74) וסחט פנדל (88) בניצחון האלופה. טורינו הפתיעה את אינטר עם 0:1, אטאלנטה חזרה מ-3:0 ל-3:3 מול רומא

רויטרס

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם מבול שערים וקאמבקים מדהימים. יובנטוס חתמה את הערב עם מהפך משלה ו-1:2 דרמטי באולימפיקו על לאציו. זה קרה אחרי ה-3:4 הדרמטי של פיורנטינה בחוץ על קייבו, ההתאוששות של אטאלנטה שחזרה מ-3:0 ל-3:3 מול רומא, המהפך של ספאל מפיגור 2:0 לניצחון חוץ 2:3 על פארמה וההצגה של פרוזינונה הלפני אחרונה שכנראה שלחה את פיפו אינזאגי הביתה עם 0:4 אדיר בבולוניה. טורינו הפתיעה את אינטר 0:1 ביתי.

ז'ואאו קאנסלו שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
החילוף ששינה את המשחק. ז'ואאו קאנסלו/רויטרס

לאציו - יובנטוס 2:1

הביאנקוצ'לסטי היו קרובים לקטוע יותר מ-15 שנה ללא ניצחון ביתי על האלופה, אבל המחליף ז'ואאו קאנסלו הפך את המשחק עבור יובנטוס שחגגה ניצחון ליגה 19 מ-21 משחקים ועדיין לא הפסידה העונה. לאונרדו בונוצ'י נפצע והוחלף בדקה ה-41, ומצבה של הגברת הזקנה הורע לאחר שער עצמי בכדור קרן של אמרה ג'אן בדקה ה-59, אבל המגן קאנסלו שחזר מפציעה תופקד הפעם כקיצוני ימני וסיפק תרומה מיידית. הוא נכנס בדקה ה-70 ואחרי ארבע דקות השווה עם שער הבכורה שלו במדי יובנטוס. בדקה ה-88 ניסה קאנסלו להגיע לכדור רוחב, נתפס ברחבה וסידר לכריסטיאנו רונאלדו הזדמנות לכפר על החמצת הפנדל מהשבוע שעבר מול קייבו. שער ליגה 15 לכוכב הפורטוגלי והפער בפסגה צמח ל-11 נקודות.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 27.1: פרישיץ' ביקש לעזוב את אינטר, ניימאר הרס לפ.ס.ז'

לכתבה המלאה
שחקני לאציו חוגגים מול יובנטוס. רויטרס
חשבו שהרצף באולימפיקו נקטע. שחקני לאציו לאחר השער העצמי/רויטרס

טורינו - אינטר 0:1

הנראזורי מתקשים לאחרונה במלאכת הכיבוש (חמישה שערים בשבעה מחזורים) והפעם זה עלה בהפסד שמנע מהם לצמק את הפער מנאפולי השנייה לחמש נקודות. לאוטרו מרטינס פתח בהתקפה לצד מאורו איקרדי, אבל טורינו שניצחה את אינטר בבית בעונה שעברה לראשונה מאז פברואר 1994, הצליחה לעצור אותם וגם השיגה הכרעה בצד השני. הבלם ארמנדו איצו רכב מעט על מילאן שקריניאר ונגח פנימה בדקה ה-35 אחרי הרמה של כריסטיאן אנסלדי. גם ראג'ה נאינגולן המחליף לא הצליח להציל את אינטר, שאיבדה את מתאו פוליטאנו בכרטיס אדום בדקה ה-86 ורשמה הפסד חמישי העונה.

ארמנדו איצו שחקן טורינו חוגג. רויטרס
עצר את מאורו איקרדי והכריע. ארמנדו איצו/רויטרס

אטאלנטה - רומא 3:3

קאמבק גדול של ההתקפה הטובה בסרייה A, שהגיעה ל-50 שערי ליגה בזכות חזרה מפיגור של שלושה שערים. במחזור השני הייתה זו רומא שפיגרה 3:1 וחזרה ל-3:3 באולימפיקו, והפעם היא הייתה בצד הכואב של הקאמבק. אדין דז'קו ניצל הורדה יפה של ניקולו זניולו עם החזה בדקה השלישית והשלים צמד בדקה ה-33, כאשר זניולו בישל גם לסטפן אל שעראווי במתפרצת בדקה ה-40, אבל פאפו גומס מצא בדקה ה-45 את הראש של טימוטי קסטאן, שנתן תקווה לברגמזים לקראת המחצית השנייה. הארגנטינאי הקטן בישל גם לרפאל טולוי שנגח פנימה בדקה ה-59, ומי אם לא דובאן ספאטה השווה בדקה ה-71, דקה לאחר שבעט פנדל לשמיים. הקולומביאני כבש משחק תשיעי ברציפות והגיע ל-15 שערי ליגה כדי לקטוע את רצף ארבעת הניצחונות של רומא.

שחקני רומא חוגגים. GettyImages
איבדו יתרון של שלושה שערים. שחקני רומא חוגגים בברגמו/GettyImages

קייבו - פיורנטינה 4:3

אחרי ה-3:3 הדרמטי בבית עם סמפדוריה במחזור הקודם, פיורנטינה יצאה למשחק חוץ נגד נועלת הטבלה קייבו במשחק שהפך לאחד מהמרתקים ביותר עד כה העונה. לואיס מוריאל, שכבש צמד ענק במחזור הקודם, העלה את האורחים ליתרון מוקדם (4) ומרקו בנאסי הכפיל (27). מאריוס סטפינסקי צימק (38) ונתן לקייבו תקווה לקראת המחצית השנייה, שבה התחיל הטירוף האמיתי.

זה התחיל עם הרחקה של בנאסי (59) ופנדל מדויק של סרג'יו פליסייה הוותיק שאיזן ל-2:2 בדקה ה-60. ואז, דווקא בעשרה שחקנים, פדריקו קייזה החזיר את היתרון לויולה (79), פליסייה החמיץ פנדל (85) וכעבור דקה קייזה השלים צמד כדי לקבוע 2:4 דרמטי ב-10 שחקנים. קייבו לא ויתרה, ופיליפ דג'ורדביץ' הסרבי עוד הוריד ל-4:3 בדקה ה-89, אבל שם זה נגמר ונועלת הטבלה נשארה אחרונה עם 8 נקודות, מרחק 9 נקודות מהמקום ה-17. פיורנטינה עחתה למקום ה-9 כשבמאזנה 30 נקודות, מרחק חמש נקודות ממילאן שנמצאת במקום הרביעי.

שחקני פיורנטינה חוגגים. GettyImages
משחק אדיר. שחקני פיורנטינה חוגגים/GettyImages

משחקים נוספים

בולוניה - פרוזינונה 4:0
לפרוזינונה: פאולו גיג'ליונה (18), קמילו צ'אנו (21 ו-75), אנדראה פינאמונטי (52)

פארמה - ספאל 3:2
לפארמה: רוברטו אינגלזה (11 בפנדל ו-53). לספאל: מתיאה ואלוטי (70), אנדראה פטאניה (75), מוחמד פארס (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully