וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.1: פרישיץ' ביקש לעזוב את אינטר, ניימאר הרס לפ.ס.ז'

ארסנל תגיש הצעה נוספת על הקרואטי, בספרד מדווחים שניימאר תרם למעברו של דה יונג לברצלונה. מוראטה עבר בדיקות באתלטיקו, ז'לסון מרטינס במונאקו

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* מונאקו, שמסובכת בתחתית הליגה הצרפתית, הודיעה על חיזוק משמועתי בדמותו של שחקן נבחרת פורטוגל ז'לסון מרטינס אשר הושאל עד תום העונה מאתלטיקו מדריד. מרטינס בן ה-23 חתם בקיץ מספורטינג ליסבון, אבל לא הצליח להותיר חותם וכעת ינסה לעזור לקבוצה מהריביירה לשרוד בליגה.

* מיד אחרי ההדחה המשפילה מהגביע האנגלי על ידי ווימבלדון מהליגה השלישית, הודיעה ווסטהאם על הארכת חוזהו של החלוץ האוסטרי שלה מרקו ארנאוטוביץ'. הפטישים הודיעו כי מדובר בחתימה על חוזה ארוך טווח עם החלוץ, שהיה מבוקש בסין לאחרונה. "אני שמח מאוד ורוצה להגיד לאוהדים שאני שמח להישאר פה", אמר ארנאוטוביץ', "אני מעולם לא סירבתי להתאמן או לשחק ולעולם לא אסרב".

* אחרי ששוחרר בקיץ וחתם בווסט ברומיץ' מהצ'מפיונשיפ, בקארי סאקו (30) חזר לקריסטל פאלאס וחתם עד תום העונה.

* שחקן העבר תומאס דול מונה למאמן האנובר במקום אנדראה ברייטנרייטר, שפוטר מוקדם יותר. דול בן ה-52 אימן עד השנה שעברה בפרנצווארוש ההונגרית ועוד לפני כן עבד באל הילאל, המבורג ובורוסיה דורטמונד.

* אייאקס צירפה את השוער ברונו וארלה (24) בהשאלה מבנפיקה עד לסיום העונה.

* קסימפאשה הטורקית החתימה את החלוץ הקרואטי סטיפה פריצה בן ה-24, שהגיע כמושאל מאודינזה עד לתום העונה הנוכחית.

* ריימס שילמה להירנביין 4 מיליון יורו על הקשר-חלוץ הקוסוברי ארבר זנלי (23) שחתם על חוזה עד 2023.

שמועות

* זה מתקרב: אחרי שנחת בספרד, אלברו מוראטה עבר בדיקות רפואיות באתלטיקו מדריד והוא צפוי לחתום במועדון עוד היום.

* איבן פרישיץ' ביקש לעזוב את אינטר, כך אישר המנהל הספורטיבי בפה מארוטה לפני המשחק מול טורינו, בו הקרואטי לא נכלל בסגל. ארסנל, שהצעתה הראשונה נדחתה, צפויה להגיש הצעה נוספת.

* על פי דיווחים בגרמניה, שאלקה סגרה את רכישתו של ראבי מטונדו הוולשי בן ה-18 ממנצ'סטר סיטי. הרויאל בלוז צפויים לשלם כ-12 מיליון יורו עבור החלוץ.

* קאלום הדסון אודוי נחוש לעזוב את צ'לסי ולעבור לבאיירן מינכן והגיש בקשת שחרור לבלוז. הקשר ההתקפי בן ה-18, שמחזיק בחוזה לעוד עונה וחצי, קיבל הצעה בסך 80 אלף ליש"ט מצ'לסי, אבל בכל זאת נחוש לעבור לגרמניה.

* לסטר סיטי מעוניינת בקשר מונאקו יורי טילמנס ומוכנה לשלם 23 מיליון עבור קשרה הבלגי של הקבוצה המסובכת מצרפת.

* ב"פרנץ' פוטבול" מדווחים שבאיירן מינכן מתעקשת להנחית את כוכב נבחרת צרפת ושטוטגרט בנז'מן פבאר בקבוצה עוד החודש. כזכור, הבווארים כבר סגרו על העברתו של הצרפתי בקיץ תמורת 35 מיליון יורו, אך כעת נראה שהם מוכנים לשלם 10 מיליון נוספים על מנת להעבירו בחלון של ינואר.

קאלום הדסון-אודוי שחקן צ'לסי. רויטרס
החליט שהוא רוצה לעזוב. קאלום הדסון אודוי/רויטרס

בספרד חושפים: כך ניימאר תרם למעבר של דה יונג לברצלונה

מסתבר שניימאר סייע רבות בהחתמת פרנקי דה יונג בברצלונה, מבלי שהיה מודע לכך. ב"אס" חושפים הבוקר שגורם מרכזי בכך שהקשר ההולנדי העדיף את בארסה על פני פריס סן ז'רמן הן תכתובות ווטסאפ של ניימאר עם שחקנים ובכירים אחרים בברצלונה, שבהן הוא מביע תסכול על הרמה בליגה הצרפתית, איכות היריבות ומזג האוויר ה"מדכא".

ברצלונה - כך על פי דיווחים - אספה את כל ההודעות הללו וחשפה אותן בפני דה יונג בשעה שנטה לקבל את ההצעה של מועדון הפאר הצרפתי. בהודעות ניימאר הביע רצון עז לחזור לברצלונה, אבל באופן אירוני ייתכן שכעת הוא עצמו מנע את זה, כי ברצלונה השקיעה את מיטב כספה בהולנדי וספק אם תסכים לחרוג מהרגלה ולהשקיע סכום אדיר בשחקן נוסף.

על פי הדיווח, דה יונג "נבהל ממה שראה" ולכן החליט שלא להצטרף לפריס סן ז'רמן באופן מיידי. תכתובות הווטסאפ היו רק חלק מהטקטיקה של המשלחת של ברצלונה כדי לשכנע אותו שלא לחתום בפ.ס.ז'. בנוסף, ברצלונה הציגה בפני דה יונג את סן ז'רמן כ"כלא מזהב", והראתה כיצד שחקנים שמצטרפים אליה "נתקעים" שם במשך שנים רבות לפעמים גם בניגוד לרצונם.

ניימאר, פריס סן ז'רמן. AP
סנדל את עצמו. ניימאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully