וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה - מכבי תל אביב: ולאדן איביץ' מתכנן כמה שינויים בהרכב

המוליכה יכולה לפתוח פער של 21 נקודות בפסגה, דסה, אמאדור וברסקי בתמונת ה-11 וגם שכטר חוזר (ב', 21:00, ספורט 5). מי יעמוד בשערה של המארחת?

מחזור 20הסתיים28/01/2019
הפועל חדרה
    0
    • (18) שכטר
    • (29) עטר
    מכבי תל אביב
    צילום ועריכה: קובי אליהו/צילום ועריכה: קובי אליהו

    הפועל חדרה

    אחרי ששינתה את פניה לאחרונה עם עזיבתם של אנז' פרדי פלומן, קווין טאפוקו ומוחמד אבו פאני, הפועל חדרה שואפת לשמור על המקום בין שש הראשונות ובכך גם להבטיח את ההישארות. השוער אוסטין אג'ידה ייעדר בחודש הקרוב ועומר חנין צפוי להחליפו, למרות האפשרות כי השוער השלישי עדי טבצ'ניק יקבל הזדמנות לערוך הופעת בכורה. הבלם דויד מתאוס חוזר אחרי עונש צהובים ולפיכך יוסט מנשה זלקה לקישור, כל עוד המגן הימני דיא לבאבידי יהיה כשיר לפתוח. המאמן ניסו אביטן אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "נצטרך להיות בשיא שלנו כדי לנצח את מכבי תל אביב, אף אחד לא הצליח לעשות את זה העונה. הם יותר טובים, אבל ניתן את המקסימום. עוד לא הבטחנו את המקום בפלייאוף העליון, הכול צפוף שם וכל שער יכול להכריע".

    דיא לבאבידי שחקן הפועל חדרה. יוסי ציפקיס
    בחדרה מקווים שיהיה כשיר. דיא לבאבידי/יוסי ציפקיס

    מכבי תל אביב

    המוליכה הבלתי מנוצחת יכולה לסגור את המחזור ה-20 עם יתרון של 21 נקודות בפסגה, וזאת אם תנצח מחר (שני, 21:00, ספורט 5) את הפועל חדרה באצטדיון בנתניה, אליו תגיע הפעם כאורחת. ולאדן איביץ' שוקל לבצע כמה שינויים בהרכב, כשבין היתר עשויים אלי דסה וז'איר אמאדור לחזור ל-11. איתי שכטר שב מהרחקה בת שני משחקים ועשוי לתפוס את המקום בהתקפה. גם רוסלן ברסקי בתמונת ההרכב ובמסיבת העיתונאים אמר: "זה לא משחק קל, חדרה הוכיחה את עצמה מתחילת העונה. אנחנו רוצים להשיג שלוש נקודות ומתרכזים רק בעצמנו".

    במסגרת המחזור שעומד בסימן יום השואה הבינלאומי, מנהלת הליגות והקבוצות יכבדו מחר את נח קליגר ז"ל, העיתונאי הוותיק שהלך לעולמו בחודש שעבר. קליגר היה שריד מחנה אושוויץ, איש צוות אוניית המעפילים אקסודוס וכיהן כיושב ראש מחלקת הכדורסל של מכבי תל אביב. משנת 1970 והלאה כיהן גם כיושב ראש האגודה ומחלקת הכדורסל של מכבי רמת גן. ב-2015 נבחר להיכל התהילה של פיב"א, לצד כוכבים וכוכבות עבר של הכדורסל העולמי. בכך, הפך לישראלי הראשון (והיחיד עד לבחירתו של מיקי ברקוביץ' באוגוסט 2017) שזכה בתואר כבוד זה.

    עוד באותו נושא

    מכבי תל אביב: עדן קארצב צפוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה

    לכתבה המלאה
    שחקן מכבי תל אביב, רוסלן ברסקי. ברני ארדוב
    נותן כבוד ליריבה. רוסלן ברסקי/ברני ארדוב

    טריוויה

    * הפעם האחרונה בה מכבי תל אביב התארחה אצל הפועל חדרה הייתה לפני יותר מ-40 שנה, כאשר ניצחה 1:3 בנובמבר 1978. גיורא שפיגל ומשה שוויצר (צמד) כבשו לזכותה אז, במשחק שנערך בחדרה.

    * כיום חדרה מארחת בנתניה והיא עם תיקו ביתי אחד העונה - הכי מעט בליגה, יחד עם מכבי תל אביב שמשחקת באותו אצטדיון.

    * חדרה ניצחה בשני משחקי הבית האחרונים שלה וסך הכול יש לה שישה ניצחונות כמארחת. רק למכבי תל אביב יש יותר (שמונה מתשעה משחקים).

    * מכבי תל אביב ברצף של 25 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה. בדרך לעונה נקייה מהפסדים?

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 5000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully