וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עדן קארצב צפוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה

27.1.2019 / 16:30

הקשר הצעיר צפוי לעבור לעולה החדשה אחרי המשחק בין הקבוצות מחר במטרה לזכות בדקות משחק. איביץ' על דסה: "הוא שחקן שלנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו/צילום ועריכה: קובי אליהו

קשר מכבי תל אביב עדן קארצב צפוי לעבור בהשאלה להפועל חדרה אחרי המשחק בין הקבוצות מחר (שני, 21:00, ערוץ הספורט). ההערכה בקרית שלום היא שעד סוף השבוע יעבור הקשר הצעיר לחדרה, אשר מתכוונת לתת לו דקות משחק בליגת העל, מה שהצהובים מחפשים עבורו.

בתחילה האמין מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', שהוא יוכל להשתמש בקארצב ולתת לו דקות משחק בפלייאוף העליון בהנחה שמכבי תל אביב תקדים ותזכה באליפות עם הפער הגדול שיש לה מהמקום השני, אבל בסופו של דבר הסכים הסרבי עם גורמים אחרים במועדון שטענו כי עדיף שקארצב ייצא בהשאלה כבר מעכשיו. קארצב היה מהמצטיינים של מכבי תל אביב בטורניר הנוער שנערך בסוף השבוע בקרית שלום והוא אף כבש שער נהדר ממרחק רב.

עוד בנושא:

אייל גולסה שב לארץ, אופטימיות מהבדיקה שעבר בסרביה
נתנו לבית"ר פור: מכבי תל אביב גדולה על הליגה
מכבי תל אביב דחתה הצעה מראיו וייקאנו על השאלת פרדראג ראיקוביץ'

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא ברור אם העסקה תצא לפועל. אלי דסה/ברני ארדוב

באשר לבשיקטאש ולהצעה שהיא הגישה על אלי דסה, לוואלה! ספורט נודע כי הטורקים כבר שיפרו את הצעתם מ-300 אלף יורו ל-500 אלף יורו, סכום שככל הנראה היה גורם למכבי תל אביב לשחרר אותו כעת לאיסטנבול, אבל בבשיקטאש החליטו להשהות את המגעים בגלל עניינים פנימיים הקשורים למועדון ולמאמן הקבוצה, ולכן לא ברור שוב אם העסקה תצא לפועל.

ולאדן איביץ' דיבר לקראת המשחק נגד חדרה ואמר: "נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג שלוש נקודות נגד חדרה, שהיא קבוצה טובה. המטרה היא לנצח, כמו כל משחק אחר. אנחנו מקווים שהאוהדים שלנו יהיו איתנו מחר, כמו תמיד. אני משוכנע שהשחקנים שלי מוכנים למשחק הזה והם ייתנו את הכל כדי לנצח. אנחנו רוצים להמשיך במגמת השיפור שלנו. אנחנו עובדים קשה ואנחנו לא מפסיקים, נמשיך ככה עד היום האחרון של העונה כדי להיות טובים יותר. יש לנו קבוצה טובה עם אופי. עם שחקנים צעירים, שהם קודם כל מקצוענים. עבודה קשה היא המפתח להצלחה. לכל שחקני הסגל מגיע להיות חלק ממשפחת מכבי, הם שחקנים טובים שעובדים קשים". על אלי דסה והמשך חלון ההעברת: "הוא איתנו, הוא שחקן שלנו כרגע. האם נביא עוד שחקן? אולי כן, אולי לא. נראה מה יהיו האופציות שלנו עד תום החלון".

רוסלן ברסקי הוסיף: "אני לא חושב שחדרה זה משחק קל. הם הוכיחו את עצמם מתחילת העונה, הם בפלייאוף העליון והם חזקים במיוחד במשחקי הבית. אנחנו מתכוננים למשחק הזה בצורה טובה ומצפים למשחק קשה. אני נהנה מהרגע שחזרתי למכבי. יש כאן שילוב טוב בין צעירים לותיקים, אני מתקדם פה. נבוא לשחק את המשחק שלנו וללחוץ גבוה מהדקה הראשונה. אנחנו רוצים להשיג שלוש נקודות וזה מה שחשוב לנו. אנחנו מתרכזים רק בעצמנו, עובדים קשה משחק אחרי משחק. איך שומרים על הרעב? יש לנו מאמן שיודע להכין אותנו בצורה הכי טובה שיש".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: אייל גולסה שב לארץ, אופטימיות מהבדיקה שעבר בסרביה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully