וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ניצחון יותר חשוב מאשר מול צסק"א וברצלונה"

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהניצחון על פנאתינייקוס, על קלויארו: "אני לא מופתע מהיכולת שלו". ריק פיטינו: "מכבי ניצחה אותנו ב-15 הפרש מבחוץ, דוראנט וקרי לא ייכנסו מהדלת ויצילו אותנו"

לפני שספרופולוס הגיע למכבי תל אביב, הקבוצה נראתה די אבודה ביורוליג. הטופ 8 נראה כמו חלום רחוק וההפסדים הגיעו בזה אחר זה. הערב (חמישי) הצהובים השיגו ניצחון רביעי רצוף במפעל, הפעם 75:84 ביתי ושיפרו את מאזנם ל-11:9 כשהם מרחק נגיעה משמונה הראשונות. אנג'לו קלויארו היה הפעם האקס פקטור עם משחק נהדר של 20 נקודות (9 ברבע הרביעי) ו-11 ריבאונדים. סקוטי ווילבקין הוסיף 13 לצהובים, שיפגשו במחזור הבא את באסקוניה, עוד יריבה ישירה שלהם לפלייאוף.

אנג'לו קלויארו מכבי תל אביב. מגד גוזני
סחב את מכבי על גבו. קלויארו/מגד גוזני

יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: "הניצחון הזה הוא החשוב ביותר עד כה, הוא יותר חשוב מצסק"א וברצלונה. הצלחנו לעבור את ההפרש מהמשחק הראשון, רוצה לברך את השחקנים שלי על איך שהם הופיעו, זה לא היה משחק קל, פנאתינייקוס שיחקה על הצ'אנס האחרון שלהם להשאר בטופ 8, היה חשוב לעמוד בלחץ".

על המצטיין במשחק אנג'לו קלויארו, אמר: "אנג'לו מאוד מוכשר, שמתי אותו מהרגע הראשון בעמדה מספר 3 ואני פותח איתו, כי אני חושב שמכבי צריכה הרכב גדול. אני לא מופתע מהיכולת שלו כי הוא שחקן שעובד קשה ויכול לעזור בכל העבודות השחורות. יש לנו בקבוצה הרבה שחקנים מוכשרים שבכל יום מישהו כמו אנג'לו היום, יכול לפרוח".

"הטקטיקה שלנו הייתה לתת לקלאתיס לקלוע אבל שלא ייצור יותר מדי. שלא יכניס שחקנים למשחק. ידענו שהוא יקלע נקודות, אבל לא רצינו שהוא יהיה יותר מדי פרודוקטיבי עבור השחקנים האחרים".

ריק פיטינו אמר: "מכבי ניצחה ב-15 הפרש מהשלשות, ואנחנו זרקנו איירבולים, אין יותר מדי מה שנעשה. דוראנט וקרי לא ייכנסו כרגע מהדלת, אז נעשה מה שאנחנו יכולים. מכבי קלעו כמה זריקות קשות מאוד, זה מה שהכריע. השחקנים שלי נותנים את כל מה שיש להם. כרגע אנחנו נחזור הביתה לשלושה משחקים, אבל הקליעה זו החולשה העיקרית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully