וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: שיר צדק יישר את ההדורים עם המועדון ויחזור לסגל

24.1.2019 / 22:16

הבלם, שכבר קיבל הודעה לעזוב, התנצל על האירועים האחרונים והוחלט להחזירו לסגל. שחקנים העידו שניכר עליו כי אבן גדולה ירדה לו מהלב

עריכת וידאו: מתן חדד

סוף לסכסוך. שיר צדק נועד הערב (חמישי) עם מאמן הפועל באר שבע ברק בכר ועם מנכ"ל המועדון אסי רחמים והשלושה יישרו קו וסיימו את המתיחות הגדולה ששררה בין הבלם לבין ראשי הקבוצה בשבועיים האחרונים.

הבוקר פורסם כאן כי קיים סיכוי גדול שצדק יישאר בסופו של דבר בקבוצה אחרי שהפועל באר שבע כבר הודיעה לו לחפש קבוצה אחרת. ואכן באימון אחר הצהריים נקרא צדק לשיחה אחרי שראשי הקבוצה הבינו שהוא מתחרט על כל האירועים האחרונים וכי הוא מעוניין לפתוח דף חדש.

גם בבאר שבע העדיפו לסיים את העניין מול צדק אחרי שמיגל ויטור שוב נפצע והקבוצה נותרה רק עם שני בלמים, חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא. בעקבות השיחה הטובה שנערכה הערב סיפרו שחקנים בקבוצה שצדק היה מאוד רגוע ושליו באימון וניכר עליו שאבן גדולה ירדה לו מהלב.

שיר צדק בן ה-29 החל את הקריירה שלו בעירוני קרית שמונה ב-2008 וזכה איתה באליפות ב-2011/12 ובגביע ב-2013/14. בקיץ 2015 עבר הבלם להפועל באר שבע ומאז שיחק שם וזכה איתה בשתי אליפויות. בנוסף, לצדק יש 16 הופעות בנבחרת.

עוד בנושא:

שיר צדק בפניית פרסה: ביקש מהפועל באר שבע לחזור

שיר צדק, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שיר צדק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully