וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את חטאפה וצימקה את הפער בצמרת ל-2 נקודות

גריזמן (27) וסאול (37) כבשו לקולצ'ונרוס שרשמו ניצחון ליגה עשירי ברציפות מול חטאפה, שגם נשארה בתשעה שחקנים. סביליה מחצה 0:5 את לבנטה

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור ה-21 בלה ליגה יצא לדרך היום (שבת) עם 0:5 מוחץ של סביליה על לבנטה, כאשר כל השערים נכבשו במחצית השנייה. אתלטיקו מדריד המדורגת ניצחה 0:2 את חטאפה וצימקה את הפער מברצלונה לשתי נקודות, לגאנס חזרה מפיגור שני שערים ל-2:2 מול אייבר ואת הערב תחתום ולנסיה בדרבי טעון מול ויאריאל.

פאבלו סראביה שחקן סביליה חוגג שער. רויטרס
קם מהספסל עם בישול ושער. פאבלו סראביה/רויטרס

סביליה - לבנטה 0:5

אחרי הניצחון על ברצלונה במשחק הראשון ברבע גמר גביע המלך, האנדלוסים המשיכו בתנופה גם בליגה והשיגו את הניצחון הכי גבוה שלהם מאז מאי 2017 (0:5 על אוסאסונה). אחרי מחצית ראשונה מאופסת, וויסאם בן ידר כבש בדקה ה-48 ונתן את האות לחגיגה הגדולה. קווינסי פרומס בישל מצד ימין לאנדרה סילבה בדקה ה-60, פאבלו סראביה המחליף פרגן לפרנקו ואסקס (71) וכבש בעצמו מהנקודה הלבנה (78) ופרומס חגג שער בכורה בדקה ה-90 כשהחמיץ פנדל והגיע ראשון לריבאונד כדי לנעוץ את החמישי. סביליה קטעה בסטייל רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, כולל שני הפסדים 0:2 לאתלטיק בילבאו וריאל מדריד בשבועיים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
רק גריזמן ומסי עם עשרה שערים לפחות בכל אחת משבע העונות האחרונות/רויטרס

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:2

ניצחון שישי בשבעת המחזורים האחרונים והקולצ'ונרוס צימקו את הפער מברצלונה לשתי נקודות באופן זמני. לאתלטיקו מדריד זהו ניצחון ליגה עשירי מול חטאפה בעשרת המפגשים האחרונים בין השתיים ולא ספגה מולה ב-13 משחקי הליגה האחרונים, מה שמהווה את הריצה הכי טובה של איזושהי קבוצה בלה ליגה מול קבוצה אחרת. אנטואן גריזמן העלה את אתלטיקו ליתרון בדקה ה-27 עם בעיטה חדה מצד שמאל אחרי בישול של תומאס פארטיי. הכוכב הצרפתי של אתלטיקו הגיע לעשרה שערי ליגה העונה והוא השחקן השני שכבש לפחות עשרה שערי ליגה בשבע העונות האחרונות בלה ליגה. השני? ליאונל מסי. השער השני הגיע בדקה ה-37 כשלוקאס הרננדז העביר מסירת רוחב לאיבן קאליניץ', שבעט על השוער מקרוב, זה חזר לסאול שהמשיך פנימה את ה-0:2. חטאפה נותרה בתשעה שחקנים בסיום אחרי שגם דג'נה דקונאם (88) וגם לאנדרו קארברה (91) קיבלו צהוב שני ואדום.

סנטי מינה שחקן ולנסיה. רויטרס
ולנסיה ומינה עם ניצחון שני ברציפות/רויטרס

ולנסיה - ויאריאל 0:3

מלכת התיקו של הליגה הספרדית השיגה ניצחון שני ברציפות בלה ליגה והאם מישהו חשב שיהיה אחרת כשהיא משחקת מול הצוללת הצהובה שניצחה בפעם האחרונה ב-25 בנובמבר ולפני כן ניצחה בפעם האחרונה ב-26 בספטמבר? מוקטאר דיאקבי כבש את הראשון בדקה הרביעית, דניס צ'רישב הוסיף בדקה ה-51 ורודריגו השלים בדקה ה-86.

משחק נוסף:

לגאנס - אייבר 2:2
ללגאנס: יוסף אן נסירי (46 ו-67). לאייבר: קיקה (29), ז'ואן ז'ורדן (36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully