וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: נובאק דג'וקוביץ' הביס את לוקא פוי ועלה לגמר

הסרבי נתן הצגה בחצי גמר חד צדדי לחלוטין וניצח 0:6, 2:6, 2:6. ביום ראשון: דג'וקוביץ' נגד נדאל בגמר קלאסי במלבורן

עריכת וידאו: מתן חדד

נובק דג'וקוביץ' עלה היום (שישי) בסערה לגמר אליפות אוסטרליה, שם הוא יפגוש ביום ראשון את רפאל נדאל למשחק קלאסי על התואר. הסרבי שמדורג ראשון בעולם ובטורניר, הביס את לוקא פוי (31 בעולם) 0:6, 2:6, 2:6 בתוך שעה ו-23 דקות בלבד.

אחרי שהרשים לאורך מרבית הטורניר, דג'וקוביץ' לא התכוון להוריד את הרגל מהדוושה והפעם גם סיים את הסיפור באופן חד, חלק ומהיר. פוי שהדיח בדרך את מילוש ראוניץ' ובורנה צ'וריץ', פגש הפעם במשוכה בלתי עבירה ולא היווה יריב בשום שלב.

דג'וקוביץ' שרודף אחרי תואר שביעי במלבורן, מעולם לא הפסיד בגמר אליפות אוסטריה; שש הופעות ושישה ניצחונות, אחד מהם על נדאל ב-2012. המשחק ביום ראשון יהיה ה-53 בין השניים, כשהמאזן צמוד למדי ועומד על 25:27 לסרבי.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
אחד מחצאי הגמר הקלים שהיו לו בגרנד סלאם. דג'וקוביץ'/רויטרס

מערכה 1

דג'וקוביץ' פתח את המשחק באופן מוחץ. הוא שבר את פוי כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו, שלט בקצב ודילג ל-0:3 מהיר. פוי ניסה לחזור, אבל נראה חסר אונים ונשבר גם במשחקון הבא, כשנולה מזדרז לטפס ל-0:5. חלק מהאוהדים ברוד לייבר ארנה קיוו לראות את הצרפתי מסיים את המערכה לפחות עם ניצחון במשחקון אחד, אבל הסרבי שבר בפעם השלישית ברציפות בדרך ל-0:6.

מערכה 2

אחרי שהפסיד שבעה משחקונים רצופים, פוי סוף סוף הצליח לנצח אחד (ולהשוות ל-1:1) וזכה לתשואות מהקהל. הצרפתי שאב קצת ביטחון והשיג כמה נקודות יפות, אבל הסרבי לא נתן לו לחזור לעניינים, שבר ודהר ל-1:4. פוי עוד הצליח לנצח משחקון, אבל דג'וקוביץ' היה בשלו וסיים את הסיפור עם 2:6.

מערכה 3

התסריט בסט השלישי היה דומה לקודמו. פוי הצליח לכפות 1:1, אבל לא היה אפילו קרוב לאיים את ההגשות של הסרבי. דג'וקוביץ' מצדו שמר על אותם קצב ורמה, הצליח לשבור, לעלות ל-1:4 ולבסוף לנצח שוב 2:6.

עוד באותו נושא

קוראים לי לוקא: פוי עם הישג שיא אחרי שנים קשות

לכתבה המלאה
לוקא פוי, טניסאי צרפתי. רויטרס
המשוכה הפעם הייתה בלתי עבירה. פוי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully