וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 75:84 את פנאתינייקוס

אנג'לו קלויארו נתן את משחקו הטוב ביותר העונה עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים, מכבי תל אביב השיגה ניצחון יורוליג רביעי רצוף על חשבון פנאתינייקוס. כרגע: הצהובים חזק בתמונת הטופ 8

אנג'לו קלויארו מכבי תל אביב. מגד גוזני
הכוכב הגדול של הערב. אנג'לו קלויארו/מגד גוזני

הרצף הנהדר באירופה נמשך: מכבי תל אביב התאוששה הערב (חמישי) מההפסד להפועל תל אביב בליגה, והשלימה ניצחון רביעי רצוף ביורוליג עם 75:84 ביתי על פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-20. הצהובים שיפרו את מאזנם ל-11:9, ונראה שהם נמצאים חזק במאבק על מקום בהצלבה. אנג'לו קלויארו הנהדר פשוט להט, במיוחד במאני טיים, והיה המצטיין בשורות הצהובים עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים.

אחרי שבחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הייתה ידם של היוונים על העליונה, הצהובים הצליחו סוף סוף לקטוע את הרצף המאכזב. המשחק התחיל בצורה צמודה, אבל ברבע השני ריצת 0:8 סידרה למכבי ירידה להפסקה ביתרון 35:40. ברבע השלישי ההפרש הצהוב צמח לדו ספרתי, וברביעי האורחים ניסו לנגוס בו, אבל אז הגיע אנג'לו קלויארו שבדקות הסיום עשה הכל על המגרש והוביל את הקבוצה של יאניס ספרופולוס לניצחון יוקרתי וחשוב על היוונים. במחזור הבא ביורוליג, שיתקיים בעוד שבוע בדיוק, הצהובים יצאו למשחק חוץ לא קל בויטוריה נגד באסקוניה הספרדית, יריבה ישירה נוספת על המקום בהצלבה.

קלעו למכבי תל אביב: אנג'לו קלויארו 20 נקודות (11 ריבאונדים), סקוטי ווילבקין 13, מייקל רול 9, טאריק בלאק 9, אלכס טיוס 8, ג'וני אובריאנט 7 (6 ריבאונדים), ג'רמי פארגו 6, ג'ייק כהן 6, ג'ון דיברתולומאו 3, קנדריק ריי 3, יובל זוסמן לא קלע, אך חילק 5 אסיסטים.

קלעו לפנאתינייקוס: ניק קלאתיס 14 נקודות (10 אסיסטים), מאט לוג'סקי 14, דשון תומאס 12 (8 ריבאונדים), יואניס פפאפטרו 9, קונסטנטינוס מיטוגלו 7, לוקאס לקביצ'יוס 6, ת'נאסיס אנטטוקומפו 4, אדריאן פיין 4, שון קילפטריק 3, ג'יימס גיסט 2.

שחקן פנאתינייקוס ניק קלאתיס עם שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. מגד גוזני
ג'רמי פארגו מול ניק קלאתיס/מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב פתחה עם: סקוטי ווילבקין, ג'רמי פארגו, אנג'לו קלויארו , ג'וני אובריאנט וטאריק בלאק. חדירה נאה של ניק קלאתיס לסל העלתה את האורחים ל-8:11. המשחק התחיל בצורה צמודה והקבוצות לא הצליחו לברוח אחת לשנייה בדקות הפתיחה. שלשה של ג'ון דיברתולומאו הורידה ל-17:16 וקבעה את תוצאת הרבע הראשון.

רבע 2:

הצהובים פתחו את הרבע השני בצורה נהדרת: אלכס טיוס העלה אותם ליתרון, ג'ייק כהן קלע שלשה וקבע ריצת 0:8 ויתרון 20:24 למכבי תל אביב. האורחים התחילו לנגוס בהפרש, אבל שלשה של סקוטי ווילבקין הרגיעה והעלתה את היתרון הצהוב ל-27:32. דשון תומאס סיכם ריצת 0:6 של פאו והוריד את ההפרש ל-36:33. מכבי תל אביב הצליחה בסופו של דבר לרדת להפסקה ביתרון 35:40 שהגיע לה הודות לרבע שני מצוין.

עוד באותו נושא

יובל זוסמן: "השתפרנו מאוד בהגנה עם ספרופולוס, פארגו עוזר לי עם הכל"

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי תל אביב עם שלטים יום השואה הבינלאומי. מגד גוזני
אוהדי מכבי תל אביב עם שלטים לקמפיין יום השואה הבינלאומי/מגד גוזני

רבע 3:

מכבי תל אביב פתחה את הרבע השלישי מצוין. מהלך של סל ועבירה של טאריק בלאק העלה את הצהובים ליתרון דו ספרתי ראשון במשחק, 38:48. סקוטי ווילבקין נשלח לקו לשלוש זריקות, השלים ריצת 3:11 מתחילת הרבע והעלה את מכבי ל-38:51. שלשה של אנג'לו קלויארו העלתה את היתרון ל-15 הפרש - 39:54. האורחים נגסו שוב בהפרש והחזירו אותו לחד ספרתי, אבל קלויארו ניגש לקו וסידר 48:58 קצת פחות משלוש דקות לסיום הרבע. הרבע הסתיים ב-54:62 לטובת מכבי תל אביב.

רבע 4:

שלשה של לוקאס לקביצ'יוס הליטאי בתחילת הרבע הורידה ל-62:57. פנאתינייקוס נשארה קרובה והורידה אפילו ל-70:66 כשנשארו ארבע דקות לסיום המשחק. אנג'לו קלויארו הפנטסטי לקח כדור חוזר התקפי קריטי והעלה את הצהובים ל-68:74. קלויארו נכנס לזון ועם שלשה ענקית העלה את מכבי ל-70:77 ולדרך הבטוחה לניצחון חשוב. בסיום - 75:84 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. מגד גוזני
סקוטי ווילבקין נהנה מכל רגע/מגד גוזני
ריק פיטינו פנאתינייקוס. מגד גוזני
שם ענק על הקווים בהיכל. ריק פיטינו/מגד גוזני
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מגד גוזני
הרצף נמשך. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/מגד גוזני
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. מגד גוזני
יובל זוסמן מול הגנת פנאתינייקוס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully