וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "הפועל תל אביב משחקת כדורגל ששווה יותר מ-15 נקודות"

24.1.2019 / 13:24

מאמן בני יהודה התייחס ליריבתו בשבת (16:00, ספורט 4): "קבוצה שאין בה התאמה בין היכולת ומספר הנקודות", ולצירופו של יקוב סילבסטר: "שום דבר עוד לא סגור"

צילום: יותם רונן. עריכת וידאו: מתן חדד

בני יהודה תתארח בשבת אצל הפועל תל אביב (שבת, 16:00, ספורט 4), ולקראת המפגש המסקרן מול הקבוצה איתה הוא מזוהה יותר מכל, יוסי אבוקסיס סיפק היום (חמישי) ראיון לאתר הרשמי של הקבוצה בו אמר: "מבחינתי הפועל תל אביב היא קבוצה שאין בה התאמה בין היכולת ומספר הנקודות שיש להם בטבלה. זו קבוצה שמשחקת כדורגל ששווה יותר מ-15 נקודות. יש להם שחקנים טובים בכל חלקי המגרש".

"ראינו בלא מעט משחקים העונה שהפועל תל אביב היא קבוצה שמשחקת כדורגל טוב", המשיך. "אנחנו נצטרך להיערך לזה. להם יש המטרות שלהם ולנו יש המטרות שלנו. אנחנו באים להילחם בשביל לנצח את המשחק הזה. על תחושתו האישית לפגוש את האדומים אמר אבוקסיס: "כל כך הרבה זמן ומשחקים עברו מאז שהייתי שם. תמיד יהיו לי זיכרונות טובים מהמועדון הזה, אבל כמו שאמרתי - כבר עברנו כבר כל כך הרבה מפגשים מולם".

עוד בנושא

פניית פרסה: שיר צדק עשוי להישאר בהפועל באר שבע
קלינגר: "לא אשנה את דרכי גם אם אצטרך לשלם בתפקיד שלי"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
בונה על שיפור התקפי. יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

על הקשיים של הזהובים בהתקפה לאחרונה אמר המאמן: "נכון שהתרגלנו במהלך העונה לכבוש יותר שערים, אבל במשחק האחרון היינו בחיסרון של שני שחקני ההתקפה המובילים שלנו העונה - אחרי המעבר של ירדן ובעיקר ההרחקה של מאוויס. זה דבר משמעותי לא רק כשזה קורה בבני יהודה. זה שינוי שיכול להיות משמעותי לכל קבוצה בעולם. אני מקווה שהחזרה של מאוויס מהרחקה תשפר את משחק ההתקפה. גם מאוויס יודע שאצלנו צריך להוכיח את עצמך בכל משחק מחדש".

על צירופו האפשרי של יקוב סילבסטר אמר אבוקסיס: "אם הוא יצטרף אז סימן שאנחנו חושבים שהוא יכול לעזור לנו. זה לא סוד שאנחנו מעוניינים בו. העברנו לו הצעה מאיתנו, אבל צריך לחכות עד סוף היום בשביל לראות אם זה באמת יסתדר. שום דבר עוד לא סגור".

עוד באותו נושא

יקוב סילבסטר על סף סיכום בבני יהודה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully