וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "לא אשנה את דרכי גם אם אצטרך לשלם בתפקיד שלי"

24.1.2019 / 10:53

מאמן בית"ר ירושלים דיבר באריכות לקראת מ.ס אשדוד (שבת, 20:30, ספורט 4): "זו ההזדמנות האחרונה, אני לא בורח מהביקורת עליי, אני יודע מה אני שווה ומה אני מסוגל לתת"

עריכת וידאו: מתן חדד

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת המחזור הקרוב, בו תארח בשבת את מ.ס אשדוד (20:30, ספורט 4). ניר קלינגר, שנזף אתמול בשחקניו ואמר להם: "אתם חייבים לדאוג שחדר ההלבשה לא יהיה מפולג, אתם צריכים להיות ביחד, גם אלה שמשחקים וגם אלה שלא. המחליפים צריכים לתמוך באלה שמשחקים, לא להיות גרגר בנעל", דיבר על מצבה של הקבוצה, השינויים בסגל בחלון ההעברות הנוכחי והמפגש מול נועלת הטבלה.

"שני המשחקים הקרובים הם ההזדמנות האחרונה, אנחנו חייבים לנצח כדי להשאיר פתח להסתכל למעלה", אמר קלינגר. "נצטרך לבוא להוטים למשחק הזה. תפקידו של המאמן הוא לתמוך בשחקנים ולחזק אותם גם כשהם בתקופה פחות טובה ופחות הולך להם, וזה מה שאני מתכוון לעשות. זכות התקשורת לבקר, אם זה נכון ואם זה מאינטרס. אימנתי את רוב השחקנים הגדולים בדור הזה, תמיד תמכתי בשחקנים שלי ואמשיך בכך. אני רואה כמה כואב להם כשאנחנו לא עושים את קפיצת המדרגה. לא נפלנו בשום פרמטר מול מכבי תל אביב, מלבד החלק של הפעולה האחרונה. האחריות עליי ולא על השחקנים. אני רוצה לקחת מזה דברים טובים ולא להיות חלק מהעליהום הזה. השחקנים משתדלים, יש תקופות פחות טובות. אני יודע מה השחקנים האלה שווים. אנחנו לוקים בפעולה האחרונה וזה ישתחרר".

"לא אימנתי פה בקריירה הארוכה שלי על אף שהייתי בכל הקבוצות הגדולות וגם בחו"ל", המשיך קלינגר. "אבל דבר חשוב הוא ששחקנים צריכים להבין שהם נמצאים בבית"ר ירושלים. השם הנרדף של המועדון הוא המחויבות לקהל. אוהדים אותנו מאות אלפי אנשים, אני בשנייה יכול לזהות חוסר מחויבות. העברתי את המסר לשחקנים שמי שלא מוכן להיות מחויב לקבוצה באלף אחוז אז אין לו מקום כאן. איפה שאני שיחקתי המאמן לא התעסק בזה, ומי שלא התיישר היה מקבל שתי סטירות. זה הזמן למנהיגות ולאחריות, אני לוקח הכל עליי באופן מלא. השחקנים רוצים ונותנים הכל. אני רואה רצון ואי אפשר לטעון אחרת. אני לא אנטוש אף אחד ולא אשנה את דרכי גם אם אצטרך לשלם בתפקיד שלי".

עוד בנושא

קאמבק? בית"ר ירושלים רוצה לרכוש בחזרה את מרסל הייסטר
קלינגר נזף בשחקניו על הפילוג בחדר ההלבשה

קלינגר. צילום מסך
"אני מקווה שנביא עוד חלוץ לסגל ואני מקווה שאינברום יחזור". ניר קלינגר/צילום מסך

"אני לא בורח מהביקורת עליי", הוסיף המאמן. "אני אף פעם לא חושש למעמד שלי. זה מקצוע שעברתי בו הכל, אני חושב שלמאמן אסור להתעסק בזה, אלא ללכת בדרך שלו ועם האג'נדה שלו. הדינמיקה היא משעשעת, כי לפני חודש אתה מלך והיום כלום. מרקו בלבול היה מלך לפני חודש ואחר כך הוא כבר לא. מנסים לייצר דרמות מבלי לשבת בכיסאות שלנו אפילו יום אחד, ככה שאי אפשר להעביר עלינו ביקורת. אני יודע מה אני שווה ומה אני מסוגל לתת. הייתי בכל הרגעים הגדולים בכדורגל הישראלי ובנבחרת. זה מקצוע קשה ומי שלא יכול להתמודד עם הלחץ שלא יהיה במקצוע הזה. זה עולם אכזרי ואני מקבל אותו באהבה. אני רואה את האימונים ומקבל את התחושות מהאימונים. אני רוצה אנשים שרוצים לטרוף. אם אין את הווייב הזה, אני לא רוצה את השחקנים הללו. שחקנים שכן רוצים להשתפר אני מקבל בזרועות פתוחות".

על חלון ההעברות אמר קלינגר: "אני מקווה שנביא עוד חלוץ לסגל ואני מקווה שאינברום יחזור". כשנשאל על עידן ורד אמר המאמן: "אין שום סיכוי שהוא יעזוב. יכול להיות שהיו פניות או גישושים. אני לא יודע על זה כלום. הוא הקפטן של בית"ר והוא אחד השחקנים המוכשרים שיש בארץ בתפקיד שלו. לצערי הוא סובל ממתיחה בשריר התאומים. הוא עשה בדיקה ואני מקווה שהוא יהיה כשיר למשחק הקרוב".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים רוצה לרכוש בחזרה את מרסל הייסטר, יקוב סילבסטר על סף סיכום בבני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully